Gå til innhold

Hva er det verste spillet du har spilt?


Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Likte selv Walking Dead, men at det ikke er for alle kan jeg godt skjønne..

 

Ofte er det snakk om å gi spill tid også, på et tidspunkt ville jeg glatt sagt at Dark Souls var det værste makkverket jeg hadde spilt, i dag tenker jeg at det er blant de absolutt beste.

 

Det som har skuffet meg mest i senere tid var da jeg kjøpte Risen 2 fordi jeg hørte det var fra samme folket som laget fantastiske Gothic 2. Sier ikke det er det dårligste spillet jeg har spillt, kanskje heller den største skuffelsen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker at broren min og jeg kjøpte en del elendige spill til PS2; det tok nemlig litt tid før vi lærte at å kjøpe spill på impuls basert på coveret ofte resulterer i dårlige opplevelser. Hva disse spillene het har jeg glemt. Til PS3 har jeg egentlig ikke kjøpt så mange spill, men det absolutt dårligste må være Conflict: Denied Ops. Et av de ovennevnte impulskjøpene var Denied Ops' forgjenger, Conflict: Global Storm, et spill min bror og jeg spilte dritten ut av. Denied Ops var på sin side gørrkjedelig, og vi endte med å bytte det inn dagen etter vi kjøpte det.

Lenke til kommentar

Dårligste spill ever... tror kanskje jeg spilte begge to på PS4 forleden.

Jeg har ennå til gode at spill er så dårlig at jeg bare legger de fra meg tidlig og avinstallerer de for så å aldri spille de igjen...med unntak av disse to.

 

Delt bunnplass av forskjellige grunner.

Dead or Alive 4

 - må bruke masse penger på å få alle karakterene og kostymene.

 - Så elendig historie og voiceover som en bare kan få

 - Kjedelige kontrollere

 

The Amazing Spiderman 2

 - Vet ikke med PC, men på PS4 så var kameravinklingen så elendig at det ble håpløst å styre.

 - Lite fengende histore, men masete sidequests for å holde på rykte som good-guy

 - Kjedelige omgivelser

 - Spiderman var lite villig til å entre vinduer uan-pokker-sett. Stopp under vindu, trykk entreknappen og han går forbi...

Lenke til kommentar

Har spilt mye møl opp gjennom årene, men for å ta noen av de verste av nyere dato:

 

1. War for the overworld. Prøvde å bli en verdig etterfølger til Dungeon Keeper, men feilet totalt. En ting er de irriterende gule diamene i hver eneste rute som er "helt nødvendig", til tross for at ingen andre spill i samme sjanger har dem. Narratoren er utrolig irriterende å høre på, og spillet har ingenting av sjarmen fra Dungeon Keeper. Monstrene er uinspirerte og vanskelig å bry seg om. Legg til en drøss bugs og mangler, så sier det seg selv at det sliter. Så vidt jeg vet var multiplayer ikke engang med ved release. Aner ikke om det er kommet ennå.

 

2. Dungeon Keeper Mobile. Hadde jeg fortsatt å spille ville vel impene fortsatt strevet med å grave ut de første rommene, med mindre jeg betaler ekte penger for å bygge alt med en gang. Det sier mer enn nok. Er heldigvis gratis, så lastet det ned bare for å teste hvor ræva det var. Det angrer jeg på.

 

3. Godus. Litt i tvil om jeg bør ta dette med, da det strengt tatt ikke er ferdig ennå. Men det har blitt endret så mye at jeg tviler på at det noen gang kommer til å bli ferdig, og hvis mot all forventning skulle kunne sies å være "ferdig" er det vel bare mobilversjonen. PC-versjonen vi ble lovet helt fra start og som skulle være hovedprioriteten er nok så godt som kansellert. Ikke at du får Peter Målyvenå å innrømme det, så klart. Har også hørt at man dreper Alien'en halvveis gjennom spillet, men gadd ikke spille så langt. Men hvis det stemmer sier det vel nok. "Hovedpersonen" blir drept halvveis i spillet. WTF?

 

4. Alien Isolation. Vet det blir hyllet over alt, men jeg ser ikke helt hvorfor. "Det er bare én Alien, men det er til gjengjeld svært smart. Vi har fokusert utrolig mye på AIen dens. Den vil være den smarteste fienden noensinne," og så videre. Det de "glemte" å si er at vi bruker store deler av spilelt på å unngå sinte roboter og mennesker. Selve Alien'en er en liten del av selve spillet. Fuck sake...

 

5. Alien: Coloni... sorry, greier ikke si tittelen engang. For mye trauma. :p

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå nylig (de siste 2-3 årene) så må det ha vært "The Witcher 2: Assasins of kings Enchanced Edition". Aldri spilt noe så trasig i hele mitt liv. Questa var grusome, kan ikkje seie mye om storyen, einsformig og grusom måte å slåss på. HELT grusom combat. Kan ikkje seie da nok. 

 

Eine plussen det skal ha er grafikkmessig. Var ganske ok der.

 

 

Viste faktisk ikkje at spillet var fra 2012, lol :p

Endret av Ragnar115
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror det må bli Command and Conquer: Renegade for min del.  Jeg har jo spilt dårligere spill enn dette på flere måter, men likevel så er det dette spillet jeg tenker på når det gjelder spill jeg virkelig hater. Nå er det vel omtrent 13 år siden jeg spilte dette spillet, så det er jo ikke alt man husker like bra så langt tilbake. Jeg mener i hvert fall å huske at spillet starter helt greit, og det var morsomt å spille som soldat på bakken. Jeg var jo fan av RTS-spillene i serien, og det var artig med en FPS-variant av spillet.

 

Det var helt til jeg kom til et punkt i spillet hvor noen forskere måtte eskorteres til trygghet, eller noe lignende. Det høres jo ikke så galt ut å passe på noen forskere, men det ble helt for jævlig når disse løper FORAN MEG! Alle fiendene er jo foran oss og der løper de som menneskelige skjold. Derfor så må jeg pese etter de, samtidig som jeg må skyte som en gud for å prøve å ta ut fiendene som skyter på de og meg. Jeg vet ikke hvor mange forsøk jeg prøvde meg på den delen av spillet, men jeg klarte det aldri. Mener jo å huske at det var ganske langt ut i spillet, men fikk aldri vite slutten på spillet. Derfor er det mitt verste spill noensinne!

Lenke til kommentar

Må si meg enig med CurSe, C&C:Renegade må være det verste jeg har spilt på PC. Jeg spilte det i en tid hvor jeg ikke var så altfor kresen på spill, men tross det ble jeg forbannet og orket aldri fullføre det.

Den største skuffelsen gjennom tidene var nok Unreal 2 - The awakening.

Max Payne 3 var også en drittskuffelse.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...