Gå til innhold

Noe av det mest meningsløse vi har sett på lenge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Sony Xperia Z1 og der er det ett lite hull i hjørnet (slik som på mange kameraer), dette er jo en myyye bedre løsning, bare synd at det er få mobilprodusenter som putter det i mobile, antagelig pga design...

 

Jeg har Z1 Compact, med akkurat det samme. Det tar opp veldig lite plass inni telefonen, og synes ikke det skjemmer designet noe. Har brukt det noen ganger på ferie, flott å ikke miste mobilen når strekker ut hånda over et stup for å få det beste bildet :D

Lenke til kommentar

Svært så negativ kritikk produktet fikk da.

 

Passer sikkert fint for gamle folk, og kan nok selges noen av på Enklere Liv -butikker:

 

http://www.enklereliv.no/default.aspx

 

 

Tipper det vil selge bedre, enn han her sine velmente tips, at det går an å bli så diffus  :wee:

 

 

Tidspunkt 1:45

".. because I did the work. M'kay. I have worked so hard.. "

 

 

 

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg traff faktisk på en kar i fjor som hadde en slik og var superfornøyd med den. Demonstrasjon fikk jeg og!

 

Skal sies at dette var en paraglider pilot som tok selfies fra lufta, så var snakk om ett særegen nisje, men allikevel :)

Lenke til kommentar

Jeg traff faktisk på en kar i fjor som hadde en slik og var superfornøyd med den. Demonstrasjon fikk jeg og!

 

Skal sies at dette var en paraglider pilot som tok selfies fra lufta, så var snakk om ett særegen nisje, men allikevel :)

 

Haha, eneste jeg klarer å tenke nå er at man hopper ut av flyet, og på nedover; "doh! F*EN AT DEN DEKKA KAMERAKNAPPEN DA!" ^^

Lenke til kommentar

Har Sony Xperia Z1 og der er det ett lite hull i hjørnet (slik som på mange kameraer), dette er jo en myyye bedre løsning, bare synd at det er få mobilprodusenter som putter det i mobile, antagelig pga design...

 

Sony har hatt slikt lite hull som standard i mange år, også under SonyEricsson navnet.

Om det fortsatt er på alle nye mobiler fra dem vet jeg ikke. Den løsningen er jo mye mer aktuell nå som det å ta bilder av seg selv har tatt av.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...