Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Synes det er ganske dumt hvordan flere her bare kommer med konklusjoner på "drittsekk" , "verdighet" osv.

 

 

Alle idag er så opptatt av å ikke miste verdighet, og ingen vil gi noe av seg selv. Ingen vil heller bli skuffet noen gang ever.

 

Så ja, lykke til med å oppnå kjærlighet uten å gi en dritt for det.

 

Hør på venninnene dine du. Da vil du for alltid forbli singel, det kan jeg vedde penger på.

Hvorfor vil yngre folk ha "kjærester" som de ikke vil gi en dritt av seg selv for? Gjelder både gutter og jenter. Ser ut som ingen av partene gidder å gi noe, for da blir de enten "skuffet" eller mister "verdigheten".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hør på venninnene dine du. Da vil du for alltid forbli singel, det kan jeg vedde penger på.

Hvorfor vil yngre folk ha "kjærester" som de ikke vil gi en dritt av seg selv for? Gjelder både gutter og jenter. Ser ut som ingen av partene gidder å gi noe, for da blir de enten "skuffet" eller mister "verdigheten".

Så du ser ikke problemet med folk som sier en ting og gjør noe annet? Det handler om tillit. Jeg har null tillit til personer som konsekvent sier en ting og gjør noe annet. Det er det samme som å lyve.

 

Edit: Det er DETTE denne tråden handler om, ikke nødvendigvis verdighet.

Endret av stigfjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

det er vel en brukbart stor sjangs for at du er singel også stigfjel?

Folk som stiller høye krav, har en tendens til å bli gående aleine.

Så du mener det er å "stille høye krav" at det man sier og det man gjør skal stå i samsvar? Det er "høye krav" å ha tillit til en person? Tillit er grunnmuren til enhver relasjon mellom mennesker. Hvis det ikke eksisterer tillit, hva skal man da bygge relasjonen på?

 

Selv legger jeg veldig vekt på at det jeg sier og gjør skal stå i samsvar, nettopp fordi det har med tillit å gjøre, og at jeg vil at de jeg bryr meg om skal ha tillit til meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Plutselig fikk jeg melding av ham her om dagen, hvor han beklaget seg for sin uforutsigbarhet, og la til at det ble vanskelig ettersom jeg har flyttet til ****. Han avsluttet meldingen med at vi må satse på sommeren når han er hjemme igjen..

 

Det fristet ikke å svare han. Hvordan skal jeg reagere? Hadde dere godtatt dette? 

 

ts



Anonymous poster hash: 794cd...008
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...