Gå til innhold

Nå kan Spotify spille i bakgrunnen på PlayStation


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

 

 

 

 

 

det her er helt latterlig, eklusivitet på en app! jeg har betalt for spotify i mange år, også gjør de slikt som det her, det er et rimelig dask i trynet til forbrukeren.

 

jeg har veldig lyst til å si opp spotify nå, men jeg har et alt for mange artister/album der

Hva mener du?

 

 

hva mener jeg? jeg har skrevet hva jeg mener...

Hva er det du synes er latterlig?

 

 

kan du lese? eklusivitet på en app.

Spotify og Sony har inngått en avtale om bruk av Spotify på Playstation og mobiler. Ingen ekslusivitet. Spotify kan brukes akkurat som før av alle som ikke har Playstation eller Sony mobil.

 

 

du vet hva jeg sikter til

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

det her er helt latterlig, eklusivitet på en app! jeg har betalt for spotify i mange år, også gjør de slikt som det her, det er et rimelig dask i trynet til forbrukeren.

 

jeg har veldig lyst til å si opp spotify nå, men jeg har et alt for mange artister/album der

Hva mener du?

 

 

hva mener jeg? jeg har skrevet hva jeg mener...

Hva er det du synes er latterlig?

 

 

kan du lese? eklusivitet på en app.

Spotify og Sony har inngått en avtale om bruk av Spotify på Playstation og mobiler. Ingen ekslusivitet. Spotify kan brukes akkurat som før av alle som ikke har Playstation eller Sony mobil.

 

 

du vet hva jeg sikter til

Det trur jeg ikke det er noen som gjør:/

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Nei vel, artikkelen handler om at Playstation har fått spotify og dette er en eksklusiv avtale når det gjelder konsoll. Hvilken annen konsoll har ikke spotify pga. Det?

Årets første påskenøtt.

Lenke til kommentar

Ingen har nevnt eller spurt omkring reklame og kjøring av Spotify på PS4. Hvordan funker det i praksis?

F.eks når man er midt i en heftig bilkjøringsekvens i sitt favorittspill elns...

 

Betaler man så slipper man reklame :) Og med med Spotify Connect så slipper man å avbryte spillet for å bytte sang eller artist :) Ganske så kjekt :) Synd for de med Xbox, og ikke ha mulighet til Spotify, men tar vel ikke lang tid før de får også tenker jeg. 1 eller 2 år elns :)

Lenke til kommentar

Nei vel, artikkelen handler om at Playstation har fått spotify og dette er en eksklusiv avtale når det gjelder konsoll. Hvilken annen konsoll har ikke spotify pga. Det?

Årets første påskenøtt.

 

Jepp, dette er helt garantert Spotify's og/eller Sony's feil, og har helt sikkert ingenting å gjøre med at Microsoft ikke er lei av å finne opp hjulet på nytt enda (Xbox Music).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Nei vel, artikkelen handler om at Playstation har fått spotify og dette er en eksklusiv avtale når det gjelder konsoll. Hvilken annen konsoll har ikke spotify pga. Det?

Årets første påskenøtt.

Jepp, dette er helt garantert Spotify's og/eller Sony's feil, og har helt sikkert ingenting å gjøre med at Microsoft ikke er lei av å finne opp hjulet på nytt enda (Xbox Music).

Det er nok en griskhet fra spotifys side. Xbox one er åpen for konkurranse og det er allerede konkurrenter til Xbox Music på xbone. Hadde spotify vært litt greie hadde de gitt ut spotify til begge konsollene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen som kjenner til hvilken lydkvalitet som er satt som standard på denne appen? Har så langt ikke sett noen mulighet til å endre dette, og for meg høres det ut som 128 kbps... Litt kjipt.

Det er godt over 128

Lenke til kommentar

 

Noen som kjenner til hvilken lydkvalitet som er satt som standard på denne appen? Har så langt ikke sett noen mulighet til å endre dette, og for meg høres det ut som 128 kbps... Litt kjipt.

Det er godt over 128

 

 

Jaha? Ettersom 128 kbps er Spotify-standard såvidt meg bekjent, vil jeg egentlig bli forundret om den er satt høyere på PS.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som kjenner til hvilken lydkvalitet som er satt som standard på denne appen? Har så langt ikke sett noen mulighet til å endre dette, og for meg høres det ut som 128 kbps... Litt kjipt.

Det er godt over 128

 

 

Jaha? Ettersom 128 kbps er Spotify-standard såvidt meg bekjent, vil jeg egentlig bli forundret om den er satt høyere på PS.

https://support.spotify.com/us/learn-more/faq/#!/article/What-bitrate-does-Spotify-use-for-streaming
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...