Gå til innhold

Runde fyrstasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt komposisjon og riktig for øvrig. Savner noe mer dramatikk i bildet. aagesp

Ja, er til dels enig med deg, men det var stille og fredelig og lite å spe på med i bildet, annet enn denne flotte bølgen som ruller midt i bildet. :wee: Vi får se om jeg kan finne noe mer dramatisk til i morgen ;)

Skrevet

Holder en liten knapp på V2, men fint at du tar med alle tre slik at også vi andre kan være med rundskuet.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk for kommentar! :) De var derfor jeg tok med alle tre bildene, for å vise litt bedre hvordan dette ligger for dere som ikke har vært der. Det er innmari stilig skjønner du! Kanskje blir det bilde av stien ned dit i morgen, hvis jeg ikke finner på noe annet.. ;) (men det er så mange gutter med høydeskrekk her på kritikken at jeg kanskje bør skåne dem?) :hmm:

Skrevet

Det er mektig natur du presentere for oss her.

Vanskelig å bestemme seg for en bestemt versjon da de er ganske forskjellige. V3 viser jo hvor små husene (og menneskene) er i forhold til naturen.

Flott jobba!

mvh Fredrik

• Liker 1
Skrevet

Flott serie fra fyrstasjonen på Runde..har vært på fjellet flere ganger men ikke ned der. V3 er favoritten :)

Vh Oddmund

• Liker 1
Skrevet

Det er mektig natur du presentere for oss her.

Vanskelig å bestemme seg for en bestemt versjon da de er ganske forskjellige. V3 viser jo hvor små husene (og menneskene) er i forhold til naturen.

Flott jobba!

mvh Fredrik

Tusen takk for så hyggelig kommentar igjen! Du må ikke være redd for å komme med kritikk også, liker det! ;) Artig sted dette, en får føle litt på hvordan det er å bo så tett oppi naturkreftene.

Skrevet
Flott serie fra fyrstasjonen på Runde..har vært på fjellet flere ganger men ikke ned der. V3 er favoritten :)

Vh Oddmund[/quote

What!! Vært der flere ganger uten å gå ned til fyret?! :ohmy: Da står det på programmet til neste gang! ;) Det er ikke så bratt og tungt som det ser ut til. :roll: Tusen hjertelig takk for hyggelig kommentar! :)

Skrevet

Jeg foretrekker den første (lengst til venstre). Disse typer bilder (arkitektur) synes jeg gjør seg i sollys siden fargene og kontrasten blir så markant. Det var de skarpe fargene som fanget min interesse for bildet.

Egil Johnsen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...