Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Shetlands-Larsens motstandsarbeid ?


Anbefalte innlegg

Vi skal ha presentasjon om Shetlands-Larsen, og en av oppgavene er å finne hvilke form av motstandsarbeid han drev med og litt om det. Jeg finner ikke noe på nettet, og lurte på om dere kunne noe.

 

Takk på forhånd.

Endret av SondreK10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vi skal ha presentasjon om Shetlands-Larsen, og en av oppgavene er å finne hvilke form av motstandsarbeid han drev med og litt om det. Jeg finner ikke noe på nettet, og lurte på om dere kunne noe.

 

Takk på forhånd.

Bor du i Kina?

 

Ja.

Men har du noe informasjon?

Endret av SondreK10
Lenke til kommentar

Har dere ikke bedre svar å finne på Karl skapeland og Sexylubb1?

Nei. Jeg hadde tenkt å foreslå Google, men det hadde Sexylubb1 gjort allerede. At trådstarter ikke har kommet på dette selv, viser jo hvilken gi-faen-mentalitet han i utgangspunktet har.

 

Jeg kjenner godt til Shetland-Larsen og det han og hans gjeng drev med. Flere i slekta var faktisk involvert. Så hvis han hadde noen relevante spørsmål om fyren, så skulle jeg nok kunne hjelpe.

 

Men når han påstår at han IKKE FINNER informasjon på nettet om ham, så bor han enten i Kina, eller så gidder han ikke å bruke kalorier på å søke etter det selv. Forundrer meg at han hadde energi nok til å skrive innlegget sitt. Eller fikk han kanskje hjelp av mamma?

Endret av Karl Skapeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...