Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må fortelle at jeg er jomfru?


Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17. Har avtalt å møte en jeg liker veldig godt, og som liker meg godt, til helgen for en filmkveld, han er 21. Han er erfaren og har vært med flere jenter, jeg er jomfru. Han gir veeldig uttrykk for at han har lyst til å ha sex når vi møtes, jeg har jo lyst også men jeg er jomfru, og har ikke så veeldig lyst å si det, i frykt for at han ikke skal ha lyst lenger da...

 

Må jeg fortelle det, eller kan det gå uten av jeg sier det? Skjønner jo det at om jeg forteller det, og han syns det er greit, så vil det mest sannsynlig bli mer behagelig og komfortabelt for meg. Men hva syns dere, ville dere ha likt å visst om det? Jeg har så klart onanert selv og hatt forskjellige "ting" oppi der nede...



Anonymous poster hash: 3aade...7b4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å høres ut som ei gammal gretten kjerring, men har dere kjent hverandre en stund? Kan godt hende at han bare vill ha seg et ligg med ei ung ei. Men hvis dere har et godt forhold, og du stoler på han så værsegod. :)

 

Jeg hadde bare blitt glad hvis jeg hørte du var jomfru, da vet han jo at du ikke har luggi med hundre andre folk liksom.

Lenke til kommentar

Anbefaler å si det, men det er på ingen måte noe du må si.

 

Vil uansett være veldig spesielt hvis han mister lysten dersom du sier det. Tror egentlig ingen menn trekker seg fra sex med en 17 åring bare fordi hun er jomfru. Du er jo i en alder hvor det er veldig normalt å debutere.

Endret av EternalSunshine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med de to over. Ingen menn med "vett i skallen" vil trekke seg pga at det blir første gang du ønsker å ha samleie med en mann (på den måten er du jomfru, selv om du har hatt "ting oppi" selv). Ved at du har tatt din egen "jomfruhinne" så vil heller ikke første samleie bli "smertefullt" som noen opplever.

 

Vil nok anbefale at du ved rette anledning når ting begynner å bli litt hetere at du visker sensuelt til han "Vær forsiktig med meg, dette er første gang for meg", men samtidig vis med kroppspråk at du ønsker å fortsette å fullføre. For sikkerhetsskyld sørg for at du også har kondom tilgjengelig pga uønsket graviditet + seksuelt overførbare sykdommer, så er det ikke noe som stopper videre fremdrift pga at han ikke hadde det tilgjengelig.

 

Lykke til om du velger å gjennomføre med han!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-czxVHx

Nå har jeg ikke lest alle kommentarene, men ikke gjør noe du ikke føler deg klar til! For all del ikke ha sex med noen du kanskje kun har snakket med på Snapchat, Facebook etc. En gutt som gir uttrykk for at han vil ha sex med deg, er gjerne ute etter kun det. Ta deg tid! Vil han virkelig være sammen med deg, vil han gi deg tid og ikke haste med noe :) Det verste som finnes er å føle seg brukt!

Håper det ordner seg for deg!

 

P.S.: ærlighet varer lengst! :wee:

Lenke til kommentar

Du må velje det du kjenner deg mest komfortabel med. Han er forhåpentlegvis klar over at det er sjanse for at du er jomfru, og førebudd på at det kan ta litt tid for deg å finne ut av det og bli komfortabel.

 

Det finnes sikkert dei som ville avvist deg fordi du er jomfru, men eg vil tippe dei fleste ikkje ser på det som eit problem. Snarare tvert i mot.

 

Personleg ville eg gjerne visst det, for å gjere det heile lettare for din del. Dersom han trur du har hatt sex før, kan det hende han ventar at du tar initiativ til ting eller forstår kva som skal skje her og der, utan at du er med på notane. Dersom han veit at du er jomfru kan han lettare ta omsyn til at det er nytt for deg.

 

Det er alltid sjanse for at han kun er interessert i å ha sex. Dersom det er greit for deg og du vil prøve det med ein du ikkje kjenner så godt, så kjør på. Det er ikkje noko heilage greier som må verdsetjast (med mindre ein av religiøse grunnar meiner det). Det blir som å lære seg å sykle. Ein dag må du hoppe ut i det. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

Jeg er en jente på 17. Har avtalt å møte en jeg liker veldig godt, og som liker meg godt, til helgen for en filmkveld, han er 21. Han er erfaren og har vært med flere jenter, jeg er jomfru. Han gir veeldig uttrykk for at han har lyst til å ha sex når vi møtes, jeg har jo lyst også men jeg er jomfru, og har ikke så veeldig lyst å si det, i frykt for at han ikke skal ha lyst lenger da...

 

Må jeg fortelle det, eller kan det gå uten av jeg sier det? Skjønner jo det at om jeg forteller det, og han syns det er greit, så vil det mest sannsynlig bli mer behagelig og komfortabelt for meg. Men hva syns dere, ville dere ha likt å visst om det? Jeg har så klart onanert selv og hatt forskjellige "ting" oppi der nede...

 

Anonymous poster hash: 3aade...7b4

 

 

 

Å være jomfru er neste helt uten unntak til å foretrekke. Klart du bør fortelle det. Ellers vil han føle seg snytt i etterkant fordi han ikke visste det da han pulte deg.

 

Anonymous poster hash: 23867...ab2

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

TS her.

Fortalte det til han før vi møttes den kvelden, han syns det var greit men ville vente litt med sex. I utgangspunktet ville han jo ikke det, men skjønner at han trakk seg litt når han fant ut av det.

 

Anonymous poster hash: 3aade...7b4

 

 

Oh, jeg tenkte du burde sagt det mens dere var igang, slik at han kunne ta tempoet deretter.. Hvis du ville at det skulle skje da, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

 

TS her.

Jeg sa at jeg ikke sparte meg til en "spesiell" eller noe sånn, bare at jeg aldri har hatt lyst til å gjøre det med de jeg har hatt mulighet til å gjøre det med tidligere. Han trakk seg sikkert fordi han bare ville ha seg med ei ung ei ja, og det ikke gikk helt etter planen hans.

 

Korleis har kontakten vore vidare? Kanskje han treng litt tid på å førebu seg sjølv på det, eller at han er litt avventande for at du ikkje skal føle at han går for fort fram.

 

Dersom du har vidare kontakt og dater han, så vil det nok gå seg til til slutt. Om han kun var ute etter eit ligg og vart litt skeptisk når du fortalte det, så er det sjølvsagt mogleg at han ikkje er så interessert lengre. Du kan jo i så fall prate med han om det og spørje om han likevel vil ha sex, så får du prøvd kva det er. Ingen veit kva han tenker, men om du viser at du er interessert blir han kanskje med på notane.

 

Det er mogleg han trakk seg fordi du gav inntrykk av at du vil bygge på eit forhold, mens han kun var ute etter moro.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...