Gå til innhold

Dette kan Galaxy S6-tilhengerne bli «mobbet» for


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig skuffet over S6. For det første, så har de i mine øyne totalt ødelagt designet på telefonen. Noen av designtegningene der ute har vært flotte, også ender de opp med dette. Selv samsung sine egne teasere har sett bedre ut. Vel vel, HTC, LG, Sony og apple får en tidlig gave i år, helt gratis, fra Samsung, i form av nye kunder :)

 

Ellers:

- Glass på baksiden av telefonen....!

- SD-kort kan man bare glemme

- Ikke kan man bytte batteri

- "lånt" alt for mange designelementer fra Iphone.

 

GJØR NOE NYTT! S3 og frem til og med S6 er mer eller mindre like... De er forøvrig også like lite spennende.

 

JEG venter til den er offisiell før jeg sier noe om hva som er godt og dårlig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig skuffet over S6. For det første, så har de i mine øyne totalt ødelagt designet på telefonen. Noen av designtegningene der ute har vært flotte, også ender de opp med dette. Selv samsung sine egne teasere har sett bedre ut. Vel vel, HTC, LG, Sony og apple får en tidlig gave i år, helt gratis, fra Samsung, i form av nye kunder :)

 

Ellers:

- Glass på baksiden av telefonen....!

- SD-kort kan man bare glemme

- Ikke kan man bytte batteri

- "lånt" alt for mange designelementer fra Iphone.

 

GJØR NOE NYTT! S3 og frem til og med S6 er mer eller mindre like... De er forøvrig også like lite spennende.

 

Litt tidelig å si noe som helst. Vi får se når alt kommer frem.

Lenke til kommentar

Nøyaktig hva er det som er "ødelagt" med designet på Galaxy S6? Altså av de bildene vi har sett til nå. Forfra så ser den jo ut som Galaxy S-serien har gjort hele veien. Edge-modellen får et litt annet preg på grunn av avrundende kanter.

 

Syntes egentlig ikke selve utseende ser spesielt forandret ut? De har byttet materialevalget med glass og metall, noen vil elske det og andre vil hate det. Men selve designspråket og uttrykket virker jo på mange måter å være mye det samme?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...