Gå til innhold

Vi oppnådde nesten 300 Mbps i NetComs nye nett


Anbefalte innlegg

Og her sitter jeg på hytta og poster dette over mtt trege gamle ICE-nett. Hvorfor? Fordi hver gang det står 4G oppe i hjørnet på telefonen og jeg tenker jeg skal bruke det istedet, så detter den ned på Edge før jeg har fått gjort noe som helst. Jeg er glad for at utviklingen går fremover, men kan noen være så snill å tenke på oss som ikke engang får stabil 3G?

 

(Jeg får for ordens skyld ikke stabil 4G hjemme i Bergen heller...)

 

Geir :)

Tenker på dere. Vet ikke om det hjelper :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo klinkende likegyldig så lenge hastigheten begrenses av tele operatøren avhengig av hvilke abonnement du har. For ikke å snakke om de latterlig lave kvotene.

Deretter kan man begynne å lure på hvorfor de ikke har bra nok nett der det er mye folk engang.

 

Sitter selv med ett bra/dyrt abb. , men klarer ikke bruke opp mine 5 gb i måneden engang fordi det er så vekslende dekning på tog strekningen jeg pendler 2 timer hver dag. Hadde det vært bra dekning på den tog strekningen ville jeg nok ha brukt mange ganger mer data med å streame rett fra Plex serveren min, istedenfor å måtte huske å kopiere over det jeg skal se kvelden før

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...