Gå til innhold

TV2 satser på e-sport med egne ligaer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Året er 2015, og e-sport skal endelig få plass på norsk TV? Husker NRK(2) hadde en satsning på Battlefield 2 en stund, men den affæren var kortvarig.

 

Spennende å se på utviklingen av House of Nerds. De støtter heldigvis også flere e-sporter enn de tre som er nevnt i artikkelen.

Lenke til kommentar

Gratise sportskanal? Ja, braere enn det blir det ikke ;)

 

Kult at det satses mer på e-sport i Norge, og at man får inn såpass store aktører som Telenor og TV2. Følger hovedsaklig med på CS:GO og det er gøy at lag som LGB begynner å hevde seg. Eller, det er vel stort sett LGB, men forhåpentligvis flere etterhvert som miljøet utvikler seg :)

Lenke til kommentar

Helt supert at Telenor og TV2 er med å dra e-sport fram i lyset! :D Vi trenger disse store aktørene. Personlig sku jeg heller sett telenor og TV2 samarbeidet om én liga og få det gjort skikkelig. Er redd for at det skal bli to halvhjertede konkurerende forsøk som til slutt renner ut i sanden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er jo slik i Telenorligaen her på Gamer.no.

Åh, trodde bare det var en toppliga som het Telenorligaen jeg. Hvor mange divisjoner er det? Og hvordan får man kommet seg inn i ligaen med sitt lag?

 

 

5 divisjoner for CS:GO. For de fleste divisjoner så melder man seg bare på. Det er også kalibreringsturnering før det hele starter for å putte de beste i 2. div.

Endret av Hofer
Lenke til kommentar

 

Det er jo slik i Telenorligaen her på Gamer.no.

Åh, trodde bare det var en toppliga som het Telenorligaen jeg. Hvor mange divisjoner er det? Og hvordan får man kommet seg inn i ligaen med sitt lag?

Påmeldingen til neste sesong åpner i juli/august. Antall divisjoner varierer fra hvor mange påmeldte det er i hvert spill. I Counter-Strike er det 5, mens det er hele 7 i Hearthstone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...