Gå til innhold

Rimeleg ruter som kan traffic shape utgåande trafikk


Anbefalte innlegg

Eg slit med eit "buffer bloat"-problem, der ADSL-modemet sin ruter har alt for stor buffer. Når bufferen er full av utgåande trafikk, kan det gå 2 sekund frå ein utgåande pakke havnar bakererst i køen, til pakken blir sendt ut mot Internett.

 

Ei løysing på problemet er å aldri senda data til ADSL-modemet med høgare fart enn modemet si ut-linje.

På den måten slepp ADSL-modemet å fylla bufferen sin, og utgåande trafikk går ut, utan at enkelt-pakkar må venta i opptil 2 sekund for å komma seg ut.

 

Så til spørsmålet

Er det nokon her som kjenner til eit enkelt og greit utstyr, som kan plasseras framfor ADSL-modemet, og traffic shape-a den utgåande trafikken?

 

Eg er kjent med at Cisco sine rutere kan dette, men dei koster langt over tusenlappen, og blir litt for dyre i den her samanhengen.

 

PS! Utstyret skal stå i ei stue, og bør ikkje ta alt for mykje plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt billigste oppsettet for å få Cisco funksjonalitet og skikkelig traffic shaping er en eldre X86 PC med PFSense installert.

Da kan du begrense trafikken og shape den akkurat slik du ønsker, hvor stort og hvor mye støy den vil ha, avhenger av hvilken hardware du velger å utruste maskinen med.

Lenke til kommentar

Ser den.. Men det blir fort litt mykje styr å ha ståande på å surra.
Har funne Cisco RV110 som fins frå ca. 700,- og kanskje gjer jobben.

Set pris på om folk her har kjennskap til enno rimelegare utstyr som kanskje gjer jobben.
PS! Det er snakk om å redusera ut-fart ned under 1 Mbps, så veldig kraftig utstyr, er det ikkje snakk om, her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

10-15 mbit/s Mbit/s er kanskje tilstrekkelig dersom man har en ikke altfor spenstig ADSL-tilkobling?

Det kan nok være riktig. Men etter noe tid så får man brått fiber på døra og alt internt i heimen må brått gjøres om...

 

Jeg hadde gått for planen til 007CD, gjort det skikkelig når det først må gjøres, mye fint x86 som kan kjøles passivt. Stiller meg noe mer tvilende til TS sitt ønske om at nettverksutstyr skal være så billig som mulig. Blir det for billig i dag må en ofte kjøpe nytt i morgen og totalen kan fort bli ganske kostbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...