Gå til innhold

Soldater og pass


Anbefalte innlegg

Jeg tror vel at det ikke er umulig at det er russiske soldater inne i de østlige deler av Ukraina, men reagerer likevel på president Porosjenkos opptreden nå nylig der han viser fram flere russiske pass som bevis på at det er russiske soldater i Ukraina.

 

Hvorfor har de russiske soldatene tatt med seg pass når de gikk inn i Ukraina på hemmelig oppdrag? Trengte de det for å komme inn?

 

Er dette dagens nye krigføring? " Kjære medsoldater. I dag skal vi invadere Utopia. Husk å ta med pass!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[...] så sender de ikke soldatene sine ut med pass.

Men hva tror DU de sender de ut med? Medlemskort i Mikke Mus klubben? Russisk vernepliktsbok? Hadde jeg vært russisk soldat i Ukraina hadde hvertfall jeg tatt med alle papirer jeg hadde som ville øke muligheten for å komme tilbake til Russland.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

... men reagerer likevel på president Porosjenkos opptreden nå nylig der han viser fram flere russiske pass som bevis på at det er russiske soldater i Ukraina.

Det beviser neppe noe annet enn at Porosjenkos har lagt hendene på russiske pass.

 

Om han hadde lagt hendene på noen russiske soldater, eller bedre noen offiserer, hadde det vært litt mer troverdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...