Gå til innhold

[Løst] Hvor ærre blitt av CS:GO'a?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bortsett fra at...

 

Hei,

 

Dette er for å varsle abonnenter på nye tråder i kategorien, og de som følger kategorien tett, om at denne kategorien etter planen kommer til å bli fjernet mandag 9. februar.

 

Trådene flyttes til de mer generelle kategoriene i spill-delen.

 

Alle tråder som flyttes skal tagges med kategoritittelen og evt. andre aktuelle tagger, slik at det skal være mulig å finne trådene som var i kategorien.

 

Dette kommer som et ledd i noen endringer som gjøres i spill-delen av forumet. For å lese full oversikt over endringer og komme med reaksjoner kan dere besøke tråden om disse: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649491

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Føler sjangeren (CS-eraen) har dødd litt. Ting varer ikke evig. Shit becomes old, new shit becomes the shit.

Da tar du grundig feil, CS er blitt stort igjen.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her lissm med 5500+ (OPPDATERING: Sitter når dette redigeres på 16.250) subscribers på youtube, og har fått 1200 de siste 30 dagene å greier...
Mens jeg selv har blitt ganske god! :)
Har holdt meg pa Legendary Eagle Master rank og studert spillet for channelen (google cyellowan), men en svensk global buddy syns jeg er Global Elite materiale!
Da tenkte jeg som så at det BARE MÅ værra noen andre gode nordmenn å teame opp med lissm, men hva er det jeg ser?
CS:GO har Explodert det siste året (15 mnd), og forum plassen ble FJÆRNA? Triste saker ass, er ikke rart at jeg da holder meg til å lage engelske videoer ass.
Anyways, takker for svar. Jeg får gidde å grinde meg opp til pro rank, å vente på at flere nordmenn kommer etter :) Da skal jeg også værra klar til å hjelpe til på forumet om jeg ikke drukner i YouTube comments og videolaging.

Er så lættis med alle disse cod/bf kidsa som er ny, og dermed syter at dem ikke ranker opp etter 200 mm games! Cs:Go er skill based, noe man bare kan elske!

Endret av MatseMats
Lenke til kommentar

 

Da tar du grundig feil, CS er blitt stort igjen.

Kanskje det. I forhold til andre spillsjangre føler jeg ikke CS er sånn sinnsykt stort lenger. Men kan godt ta feil, er ikke så involvert i sånt egentlig.
For å sette ting i perspektiv, så har Valvé bynt å ta seg av Cs:Go sliK dem gjorde med Tf2, men med turbo! Å timinga var føkkings PERFEKT siden bf4 og de 2 siste cod spella har lagget og sugd in total. Nå kom jeg egentlig fra cod på pc, har 5000 timer av det på steam. Jeg er/var praktisk talt en insider, så du kan ta ordet mitt på dette. Cs:go har så vidt Starta! :o
Lenke til kommentar

 

Da tar du grundig feil, CS er blitt stort igjen.

Kanskje det. I forhold til andre spillsjangre føler jeg ikke CS er sånn sinnsykt stort lenger. Men kan godt ta feil, er ikke så involvert i sånt egentlig.

 

 

Nostalgien av Deagle hs har ført meg tilbake. Kompiser som jeg spilte 1.5 og 1.6 med har startet igjen også, sitter en gjeng på 25+ og nerder som om vi var 15 igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Da tar du grundig feil, CS er blitt stort igjen.

Kanskje det. I forhold til andre spillsjangre føler jeg ikke CS er sånn sinnsykt stort lenger. Men kan godt ta feil, er ikke så involvert i sånt egentlig.

 

 

Nostalgien av Deagle hs har ført meg tilbake. Kompiser som jeg spilte 1.5 og 1.6 med har startet igjen også, sitter en gjeng på 25+ og nerder som om vi var 15 igjen.

 

 

Du er maskin da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg personlig er mer opptatt av å faktisk spille det enn å diskutere det på et forum.

 

Jeg tror nok dette er mentaliteten til de fleste. Dessuten dekker vel reddit/HLTV behovet for et forum.

Blir litt annerledes når reddit/hltv er på engelsk, mens privat gruppa på facebook(norsk) snart har 10k followers.

Sitter selv med en ok faksjon norske subscribers på channelen min, så her er det ikke mangel på folk for å si det slikt.

Endret av MatseMats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...