Gå til innhold

Battlelog - browser plugin problem.


Anbefalte innlegg

Har lasta ned browser plugin og når jeg starter innstalasjonen så ser jeg såvidt at den starter før bare alt avsluttes. Noen som har vært borti lignende? Jeg finner mappa til plugin der den skal ligge, men funker fortsatt ikke. I battlelog står det fortsatt at jeg må innstalere web plugins...

Endret av lettere-gal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har lasta ned browser plugin og når jeg starter innstalasjonen så ser jeg såvidt at den starter før bare alt avsluttes. Noen som har vært borti lignende? Jeg finner mappa til plugin der den skal ligge, men funker fortsatt ikke. I battlelog står det fortsatt at jeg må innstalere web plugins...

 

Prøv å avinstaller plugin'en, og install er den på nytt. Dersom det ikke hjelper kan du prøve å avinstallere det manuelt, dog blir det litt letting i register osv dersom du skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Dette kommer når jeg innstallerer bf4 eller prøver da...

battlefield 4 directx setup error an internal error occurred

Og når jeg prøver å innstallere de expansionpack som er nedlasta skjer det ingenting. Er fitte faen så lei av styret med bf nå. Er det mulig å få tilbake pengene???

 

Innpå origin er alt innstallert å nedlasta. Men innpå battlelog er ingenting det. Jævla svenskevits.

Endret av lettere-gal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...