Gå til innhold

Kjempesmå hender!


Baselusken

Anbefalte innlegg

Når jeg fikk xbox'en satt jeg vel i 2 uker å spilte, KONSTANT (spiste og gikk på do seff..) Kontrollen er jævli god!!! , Men fikk neste vannblemmer på tomlene!

MeSs

En Überfanatisk hardcore-gamer kompis av meg fikk flere ganger åpne kjøttsår på fingrene av PS2- kontroller`en. Han trodde at desto hardere han trykket på knapp venstre; desto raskere forflyttet han seg til venstre. Da vi spilte slåsspill-turnering sto han 50 cm fra TV og kastet kroppen i den retningen han trykket. Med det resultat at vi ikke så noe. Men, han var ikke noe særlig tess, så han fikk bank fordet :roll:

vet.. kan ikke fordra slike manøvre.. :( hva med å få et par hender i fanger fordi du spiller bilspill med noen andre..

 

kan bare ikke forstå det.. :wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontroll S vs. den "vanlige" kontrollene er nok rett og slett en vanesak for personer som kan holde begge to.

 

min lillesøster foretrekker S'en, fordi hun har små hender, mens jeg foretrekker den store. Ting kunne nok vært anderledes for meg også hvis jeg ikke hadde blitt vandt til den vanlige kontrollen.

 

Hvis man har hendene til det så vil jeg påstå at den vanlige kontrollen er den beste på markedet (igjen, mener jeg). Til skytespill er den _perfekt_.

Lenke til kommentar
(Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit ;)

Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut!

 

Kjøpe en chip som koster rundt 500 kr for BARE å se DVD filmer, istede for og kjøpe DVD kitet til 250? :roll:

Vell vell... Meg og fjernkontrollar. DVD kit -> 2veker -> Mista kontrollen -> Nytt kitt -> 2veker -> Osb osb.. Nei då kjøper eg heller ein chip og så vert den sone fri i same slengen. I tilegg til DIVX avspeling osb. Istaden for å kjøpe nytt DVD kit kvar fjortene dag.

 

:D

Lenke til kommentar
Ganske snodig at det er den DIGRE kontrolleren som følger med XBOX..maskinen er jo retta mot barn/ungdom som ikke har keepernever akkurat.

Er ikke alle foreldrene som tenker på det når de kjøper xbox i julegave til ungene sine.

Xbox var da ikke rettet mot unger!

Ved lansering hadde Xbox voksne og unge menn som målgruppe. Det er jo først den siste tida det har kommet noe særlig barnespill å snakke om. Xbox kom med sport, racing og fighting i starten, typiske spill for unge menn. De fleste som kjøper konsoll er faktisk godt over 20, til og med for GameCube ligger aldersgjennomsnittet på kjøpere rundt 23-24 år om ikke jeg husker helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...