Gå til innhold

Kjempesmå hender!


Baselusken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hvordan folk kan klage på de orginale xbox kontrollene!??! De er jo det beste som har skjedd konsoll markedet!! Bedre en alt annet..

Men for de pinglene med små hender så er jo Controller S laget da!!

C ya!!

Hvor er sammenhengen med å ha små hender og være pingle? Hvis du bare er ute etter å provosere med frekkheter vil jeg helst at du forholder deg taus. En saklig diskusjon er derimot velkomment, men jeg ser ikke poenget med å diskutere hva som er best av små og store hender.

Lenke til kommentar

Då eg kjøpte X-boxen min syns eg kontrollen var alt for stor. Men eg hadde ikkje tid til å kjøpe ein s kontroll. (Måtte jo heim å spele) Så eg slengte meg ned framfor Halo og var sjølvsagt sitjande der eit par dagar. (Faktisk satt eg eit par dagar 40-50 timar) Då eg gav meg tenkte eg over om eg skulle gå hen å kjøpe meg ein ny s kontroll. Men eg fant ut at orginal kontrollen var faktisk svært god å spele med. Og faktisk bedre en PS2 kontrollen. (Då eg hadde spelt GT3 ein dag eller to hadde eg svære blemmer på alt som heite fingrar og hender) På x boxen fekk eg ingenting. Litt øm i fingrane sjølvsagt men ikkje noko utover det. Men no har eg fått chip og 120 GB hardisk i boxen min så me sjåast om eit par dagar;)

 

(Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit ;)

Lenke til kommentar
(Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit ;)

Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut!

 

Kjøpe en chip som koster rundt 500 kr for BARE å se DVD filmer, istede for og kjøpe DVD kitet til 250? :roll:

Lenke til kommentar
(Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit ;)

Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut!

 

Kjøpe en chip som koster rundt 500 kr for BARE å se DVD filmer, istede for og kjøpe DVD kitet til 250? :roll:

LoL :p:

Lenke til kommentar
(Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit ;)

Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut!

 

Kjøpe en chip som koster rundt 500 kr for BARE å se DVD filmer, istede for og kjøpe DVD kitet til 250? :roll:

heheh... Gotcha!

 

Noen som vet om en plass der de selger orginal versionen av x-box kontrollen?

Finner bare kontroll s i butikk hyllene :(

Lenke til kommentar
Når jeg fikk xbox'en satt jeg vel i 2 uker å spilte, KONSTANT (spiste og gikk på do seff..) Kontrollen er jævli god!!! , Men fikk neste vannblemmer på tomlene!

MeSs

En Überfanatisk hardcore-gamer kompis av meg fikk flere ganger åpne kjøttsår på fingrene av PS2- kontroller`en. Han trodde at desto hardere han trykket på knapp venstre; desto raskere forflyttet han seg til venstre. Da vi spilte slåsspill-turnering sto han 50 cm fra TV og kastet kroppen i den retningen han trykket. Med det resultat at vi ikke så noe. Men, han var ikke noe særlig tess, så han fikk bank fordet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...