Gå til innhold

Folk i mørke


Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Var nok ikke noe skummelt over denne muslimske gamle damen nei:-) Skulle bare ut å kjøpe melk.

En annen sak er at noen har brukt hennes religion som påskudd til å gjøre jævelskap, og dermed så blir slike som henne litt urolige for de mange blikk som enkelte folk sender henne. Ergo holder hun seg litt i utkanten av lyset......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Pentaxen !

God skildring av damen som ser ut til forsvinne inn i mørket. Det er forøvrig ille at det noen få gjør skal gå ut over så mange.

Et tema som gjør seg i s/hv , selv om ikke alt er svart / hvitt.

 

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

 

Takker for kommentarer:-) Bare lurer på hva FÆLEN betyr....ingen her på Sørlandet (eller på Google) som kunne forklare meg det:-)

 

*ler godt* det er vel et lokalt uttrykk fra min kant av landet som betyr mørkredd eller redd for ting i mørket :)

Takker Jan:-) Da vet jeg at jeg er Fælen i tillegg til mine andre hemninger....

Lenke til kommentar

Du har fått godt tak på det å skape skarpe kontraster mellom kraftig lys og sort gjengrodd. Så også er.

Kroppen rammes inn av hode, hånd og trillebag så man bare aner konturene som omtrent eller kanskje ikke i det hele tatt er der annet enn som en slags forlengede linjer.

Tipper veien hun går på som fremstår som et spraglet teppe er snødekket.

Hun er perfekt plassert i flata.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Dette er nok ingen "lyssky handletur"...

Får nok mere følelsen av at dette er en kvinne som jobber livet av seg om dagen - og akkurat såvidt rekker å haste innom en butikk for å kjøpe mat til kveldsmåltidet på veien hjem...

 

Husmoderlig Takk :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...