Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Truffet en fantastisk dame på Møteplassen, men hun er så stor :(


Gjest medlem-371291

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Høres ut som at du er flau over hun, at du ikke tørr og gå med hun rundt i byen osv. Dette her var bare patetisk ! Hun fortjener ikke en sånn som deg som tenker sånn, voks opp da mann! Du er 36 år! Hva skjer med verden?!

 

Med god grunn..

Lenke til kommentar

 

Jeg var i samme situasjon som deg for 10 år siden. Jeg traff en helt fantastisk jente, som dessverre også var veldig overvektig. Jeg valgte å satse på forholdet og har ikke angret ett sekund. Etter som årene har gått har hun jobbet seg gjennom de vanskelige tingene, og nå i senere tid har hun fattet interesse for trening og har som uttalt mål å gå ned i vekt - ikke for å tekkes noen andre, men fordi hun nå er på en plass mentalt hvor hun ser de helsemessige fordelene samtidig som hun klarer å forholde seg til det på en måte som ikke er destruktiv for henne.

 

Det er viktig at du støtter henne gjennom dette - bli med henne på trening og drikk algeshaken hun lager (selv om vi vet at det ikke fungerer slik det reklameres for). Er hun for alternativ og det blir "for ille", ta på deg jobben med å lese deg litt opp på området (og da mener jeg anerkjent faglitteratur rotfestet i fagvellevurdert forskning, ikke ting på internett som virker fornuftig) og prøv å dreie henne inn på et litt mer virkelighetsorientert spor. Er dere begge av den alternative sorten, lykke til og prøv å ikke blakke dere helt - les gjerne litt faglitteratur allikevel, når jeg tenker meg om.

 

Hovedsaken, som du også ser ut til å være klar over, er at dette må være noe hun gjør for seg selv (med deg som støtte) eller i det minste noe dere gjør sammen som par.

 

Anonymous poster hash: ae01f...eca

 

 

Det kan gå den veien, at en person som har et problem i begynnelsen kan kvitte seg med problemet etter å ha funnet kjærligheten.

Men det kan også gå andre veier.

 

Hvilken holdning har hun til turgåing, og det å bevege kroppen? Hvis hun alltid har vært mot kroppsøving og hater å bevege seg, tegner det ikke så bra.

Går ut fra at du ikke er en sånn som jogger i høyt tempo, og forlanger at dama skal holde samme tempo hele runden. Men det er heller ikke bra om hun blir sittende for mye i godstolen med sine brusbokser, og mener det er det beste livet.

Alvorlig overvekt kan også føre til PCOS og vansker med å bli gravid, eller det fører til at hun om noen år blir tilrådd av fastlegen å ta slankeoperasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...