Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil slå opp, men redd for anger


Anbefalte innlegg

Men jeg verger meg for å slå opp, når jeg vet hun elsker meg. Er redd for å bli ensom.

 

Er rådvill!

 

 

 

Er det ditt problem at hun har følelser for deg? Er det slik at alle som elsker deg, MÅ du være sammen med? Hvorfor trenger det å være negativt å være singel?

 

 

Alt for mange som er "avhengige" av forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-371291

Hun ble veldig lei seg, sa jeg trengte tid for meg selv. Men har en følelse av at hun ikke klarer å forstå vi er ferdig.

 

Var det du som sa at du trengte tid for deg selv, eller var det hun som sa at du trengte det? Hvis dette var din vage beskjed til henne, er det jo ikke så rart at hun ikke klarer å forstå at dere er ferdige. Du må gi klare beskjeder, og ikke etterlate rom for håp.

Lenke til kommentar

Det forholdet lyder ikke bra for noen av dere. Jeg har selv blitt brukti et forhold hvor jeg ikke turte å slå opp pga samme frykt som du har. Da jeg endelig fikk tatt mot til meg å slå opp var det det beste jeg noen gang har gjort. Ja du sårer andre og det er utrolig kjipt, men du kan ikke la en annen person ødelegge livet ditt sånn er det bare.

Si klart og tydelig ifra at det er slutt, og at det ikke er noe rom for at dere blir sammen igjen. Men prøv samtidig å være hensynsfull og ikke såre unødvendig.

Nyt så singellivet og finn deg en igjen etterhvert når det passer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...