Gå til innhold

Hvordan øke testosteron?


Anbefalte innlegg

Jeg trener 5 dager i uken og jeg trener ganske hardt, men ser lite resultater i forhold til en venn, som øker volum for hver treningsøkt, det er helt sykt..

 

Kansje det kan være på grunn av han har mer tesosteron en meg, så hvordan kan jeg øke testosteron levelet?

 

Går det ann å få noe hos lege, som kan øke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Da spiser du neppe nok eller bra nok mat.. Kreatin er heller ikke noe å bruke.

Kan også bli for lite restitusjon som påvirker negativt.

 

Hvorfor i all verden skal han ikke bruke kreatin?

Lenke til kommentar

Til frokost spiser jeg havregryn

Til lunsj spiser jeg 4 brødskiver med pålegg

Til middag spiser jeg alt mulig, fra kylling til pizza

Etter trening tar jeg protein pulver og kreatin

Og til kveldsmat ca 1 time etter trening spiser jeg omelett, middagsretter eller lignende..

 

Syntes nå jeg spiser sunt nok..

Lenke til kommentar

Tullete tullete tråd.

Først og fremst: du trener for mye.

For det andre: hvor gammel er du?

For det tredje: hva er målet ditt med treningen?

For det fjerde: du spiser for LITE.

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tullete tullete tråd.

Først og fremst: du trener for mye.

For det andre: hvor gammel er du?

For det tredje: hva er målet ditt med treningen?

For det fjerde: du spiser for LITE.

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

 

1. Jeg trener 5 dager i uken, men han andre trener hver dag..

2. 17.5

3. Bli stor, sterk og ripped

4. Nei, da hadde jeg gått ned i vekt, som jeg ikke gjør

5. Hvordan går jeg frem for å få dette av lege?

Lenke til kommentar

 

Tullete tullete tråd.

Først og fremst: du trener for mye.

For det andre: hvor gammel er du?

For det tredje: hva er målet ditt med treningen?

For det fjerde: du spiser for LITE.

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

 

1. Jeg trener 5 dager i uken, men han andre trener hver dag..

2. 17.5

3. Bli stor, sterk og ripped

4. Nei, da hadde jeg gått ned i vekt, som jeg ikke gjør

5. Hvordan går jeg frem for å få dette av lege?

 

 

1.Fremdeles for mye. Muskler trenger 48 timer restitusjon, nerver (som bestemmer hvor sterk du er) ennå mer.

2. LØL.

3. Så du skal bli stor OG sterk OG ripped. Du må bestemme deg for HVA du faktisk vil.

4. Men du går ikke opp i vekt, har jeg rett?

5. I din alder kan du drite en lang i å få det. Testosteron-produksjonen i kroppen din er helt balalaikas høy (med mindre du har kvinnelige genitalia innvendig).

 

Edit: når det er sagt, å bare VURDERE ta testo som 17 åring ser jeg på som helt steingærnt.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hahahahahaha....

 

Kreatin er ikke noe å bruke. 17,5 og vil ha testosterontilskudd...

 

Forumet slutter ikke å levere :lol:

 

 

Du spiser ikke nok, om du noen dager tar 100 og andre dager bare 90 eller 95 er det ganske tydelig.

Det at du ikke går ned i vekt tyder bare på at du spiser akkurat nok til å ikke gå ned i vekt.

95kg til 115kg på en måned er IKKE uvanlig.

Når man begynner å trene har man langt raskere progresjon enn de som har trent en stund.

Samtidig så har kompisen din bedre gener.

 

Hvordan trener dere? Bare prøver å makse hele tida?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahahahahaha....

 

Kreatin er ikke noe å bruke. 17,5 og vil ha testosterontilskudd...

 

Forumet slutter ikke å levere :lol:

 

 

Du spiser ikke nok, om du noen dager tar 100 og andre dager bare 90 eller 95 er det ganske tydelig.

Det at du ikke går ned i vekt tyder bare på at du spiser akkurat nok til å ikke gå ned i vekt.

95kg til 115kg på en måned er IKKE uvanlig.

Når man begynner å trene har man langt raskere progresjon enn de som har trent en stund.

Samtidig så har kompisen din bedre gener.

 

Hvordan trener dere? Bare prøver å makse hele tida?

 

Han vennen min har trent 2 år mens jeg har trent 1.5 år (men trente ikke serriøst i begynnelsen, lol)

Vi trener drop-sets, super-sets osv. Men vi tar også vanlige sett, og makser ikke på hver trening.

Ellers tar vi for eksempel å begynner med 20 reps, gå ned til 12, så 3 så 15 så 5 osv.. Han sier at vi da sjokkerer musklene :p

Endret av Sindruz
Lenke til kommentar

Han vennen min har trent 2 år mens jeg har trent 1.5 år

Vi trener drop-sets, super-sets osv. Men vi tar også vanlige sett, og makser ikke på hver trening.

Ellers tar vi for eksempel å begynner med 20 reps, gå ned til 12, så 3 så 15 så 5 osv.. Han sier at vi da sjokkerer musklene :p

 

 

Så mye feil i det innlegget her at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg slo nettopp flathanda så hardt i trynet at jeg nå er blind på høyreøyet!

 

Styrke bygger man IKKE med mange repetisjoner. Det gjør man med få repetisjoner over mange nok sett til at man har totalt 25-30 repetisjoner.

Dropsets, supersets o.l. kan man ta i en gym hvor der er store speil og begge kjønn sminker seg...

 

Google 5x5 strength så får du det riiiimelig godt forklart!

Lenke til kommentar

Har også et annet spørsmål.. Papsen har kjøpt multivitamin og c-vitamin kosttilskudd, men burde jeg ta 1 tablett av hver eller bare multivitamin?, siden det er allerede c-vitamin i multivitaminet. Vet det er farlig å ta for lite eller for mye vitamin

Endret av Sindruz
Lenke til kommentar

Det at vennen din øker mer en deg kan ha med kosthold og ikke minst DNA. Noen har anlegg for å bli stor og sterk mer en andre. Om du tar kreatin så pass på å drikk mye vann..det er ganske tungt for nyrene dine å ta.

 

Om du vil ha resultat så er det mye info på nettet og ikke minst her på forumet. Men om du virkelig vil gjøre det skikkelig så gå til en personlig trener på treningsenteret og få den veiledningen du trenger. Å ha det som et fundament kommer til å mest trolig spare deg for mye bortkasta tid og hjelpe deg i å unngå skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...