Gå til innhold

Hvordan øke testosteron?


Anbefalte innlegg

 

 

 

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

 

Ehm, det finnes både metylert testosteron og testosteron i kapsler for oralt inntak. Dette er dog mer sjelden på markedet og ikke å anbefale over testosteron i oljeform i de fleste tilfeller. Forresten så går det an å sette testosteronsprøyte i magefettet :)

 

Men meningsløst siden en subkutan injeksjon i fettvev kontra intramuskulær injeksjon (som gir størst effekt) ikke er effektfullt.

 

 

Joda, subkutane injeksjoner funker fint det. Jeg kan dra frem studier på det hvis nødvendig. Setter man i magefettet så unngår man arrvev og får tregere opptak. Noen ganger er dette fordelaktig mens andre ganger vil man velge intramuskulært.

 

Joda, men i denne sammenhengen er en nærmest akutt effekt det man er ute etter. Glem medisinsk prosedyre eller periodisert opptak, brukere er ute etter å fore reseptorer det de makter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

 

Ehm, det finnes både metylert testosteron og testosteron i kapsler for oralt inntak. Dette er dog mer sjelden på markedet og ikke å anbefale over testosteron i oljeform i de fleste tilfeller. Forresten så går det an å sette testosteronsprøyte i magefettet :)

 

Men meningsløst siden en subkutan injeksjon i fettvev kontra intramuskulær injeksjon (som gir størst effekt) ikke er effektfullt.

 

 

Joda, subkutane injeksjoner funker fint det. Jeg kan dra frem studier på det hvis nødvendig. Setter man i magefettet så unngår man arrvev og får tregere opptak. Noen ganger er dette fordelaktig mens andre ganger vil man velge intramuskulært.

 

Joda, men i denne sammenhengen er en nærmest akutt effekt det man er ute etter. Glem medisinsk prosedyre eller periodisert opptak, brukere er ute etter å fore reseptorer det de makter :p

 

 

På kur med estere med lang halveringstid så velger man intramuskulære injeksjoner. Men hvis det man har er testosteron propionate og trenbolone acetate for eksempel som har kort halveringstid, så vil man kunne stikke litt mindre og unngå arrvev hvis man setter i magefettet. Da ender man imidlertid opp med noen små klumper på magen, også pga. lavere konsentrasjon - 100 mg/ml propionate mot 250 mg/ml som er vanlig med enanthate etc. Men når man er på TRT imellom kurer så ser jeg ingen ulemper med å sette i magefettet.

Lenke til kommentar

Ser den, men hvilken 17åring får tak i eller har råd til dette i farmasøytisk kvalitet?

 

Det er da nok av pappagutter fra Bærum som har god økonomi. Testosteron er ikke kjempedyrt heller, men det er verre med enkelte andre anabole steroider. Det er ikke det at råvarene i seg selv er så dyre, men dopingmafiaen skal jo ha heftige risikotillegg vet du. Steroidene blir gjerne laget i en kjeller, men kvaliteten kan være bra allikevel. Det finnes riktig doserte produkter og det finnes svært underdoserte. Dessverre er det også tilfeller av produkter med feil virkestoff. Det er sånn som skjer når myndighetene gir bort kontroll av markedet til de kriminelle, brukerne må ta en større risiko. Men jevnt over så er det ikke så ille.

 

Jeg vil imidlertid ikke anbefale noen 17-åringer å gjøre dette med mindre de har et enormt idrettstalent og kan tjene store penger på det i fremtiden.

Endret av monsterhjerne
Lenke til kommentar

 

 

 

Tullete tullete tråd.

Først og fremst: du trener for mye.

 

1. Jeg trener 5 dager i uken, men han andre trener hver dag..

 

1.Fremdeles for mye. Muskler trenger 48 timer restitusjon, nerver (som bestemmer hvor sterk du er) ennå mer.

 

Norske styrkeløftere trener oftere enn 5 ganger i uka. Han trener ikke nødvendigvis for mye. Men det er avtagende virkning, spesielt for nybegynnere, så han kaster nok bort en del unødvendig tid.

 

Det med at muskler trenger 2 døgn med restitusjon er broscience. Se på vektløftere som trener bein 3 ganger om dagen med tunge vekter for eksempel. Dette er folk som gjerne tar over 300 kg i knebøy, til tross for at de ifølge internetteksperter "overtrener".

 

 

Det er ganske utrolig at du kun refererer til styrkeløftere, når vi åpenbart har med en nybegynner å gjøre her.

Når jeg var fotballspiller så kunne jeg ha 2 økter med fotball om dagen + kardio. Det er dog totalt uinteressant, ettersom vedkommende vil bli større fysisk!

 

TS kjører også superset-drop-set og "makser ikke på HVER trening". Frityrkoker nervesystemet! Mener du at han skal gjøre dette hver dag også??

 

Så du skal gjerne få lov å pirke å plukke innleggene mine til egen vinning, men sett deg inn i temaet i så tilfelle.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Er ny her så vet ikke om jeg skriver der jeg skal, men prøver? Jeg begynte på testosteronbehandling i februar2015. Har tatt seks sprøyter, men merker ikke noe forskjell. Begynner å lure på om dette kommer til å funke på meg. Hadde nivå på 5,5 og det ligger nå på rundt 11. Merker ingenting bedring psykisk eller fysisk. Noen som vet hvor lang tid et kan ta? Noen som har erfaring med nebido?

Lenke til kommentar

 

Hvor gammel er du? :)

jeg er 35

Jeg er litt spent på hva du ikke merker, for å si det på den måten. Drikker du? Trener du? Er du fysisk aktiv?

Isåfall skal du kunne legge merke til at du blir noe fortere restituert, både fra drikking og trening. Du skal også kjenne mer energi i hverdagen og ikke føle deg som en gammel dass.

 

Med tanke på at du har fått påvist høyere verdier tørr jeg påstå at du føler deg bedre enn uten :)

Lenke til kommentar

 

 

Hvor gammel er du? :)

jeg er 35

Jeg er litt spent på hva du ikke merker, for å si det på den måten. Drikker du? Trener du? Er du fysisk aktiv?

Isåfall skal du kunne legge merke til at du blir noe fortere restituert, både fra drikking og trening. Du skal også kjenne mer energi i hverdagen og ikke føle deg som en gammel dass.

Med tanke på at du har fått påvist høyere verdier tørr jeg påstå at du føler deg bedre enn uten :)

Jeg merker ikke noe forskjell på søvn, psyke, energi, ståtiss osv. Jeg fikk høre i dag at nivået har stige til 18. Og leste at ikke alle har nytte av testosteronbehandling, men håper at det ikke gjelder meg. Jeg drikker ikke, men jeg trener ikke noe særlig heller.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...