Gå til innhold

Hvordan øke testosteron?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har du prøvd tran enda?

 

Og hva har det å gjøre med noe som helst i denne sammenhengen? Skal testoproduksjonen i kroppen hans øke med 5000% fordi han tar tran?

Eller har noen fortalt deg at tran er den viktigste ingrediensen for å bli som Phil Heath?

Jeg bare tuller. Så lenge man spiser nok og grei mat så trenger man ikke kosttilskudd.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

Har du prøvd tran enda?

Og hva har det å gjøre med noe som helst i denne sammenhengen? Skal testoproduksjonen i kroppen hans øke med 5000% fordi han tar tran?

Eller har noen fortalt deg at tran er den viktigste ingrediensen for å bli som Phil Heath?

Jeg bare tuller. Så lenge man spiser nok og grei mat så trenger man ikke kosttilskudd.

 

 

Feil, kroppen til de fleste nordmenn trenger D3-vitamintilskudd.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har du prøvd tran enda?

 

Og hva har det å gjøre med noe som helst i denne sammenhengen? Skal testoproduksjonen i kroppen hans øke med 5000% fordi han tar tran?

Eller har noen fortalt deg at tran er den viktigste ingrediensen for å bli som Phil Heath?

Jeg bare tuller. Så lenge man spiser nok og grei mat så trenger man ikke kosttilskudd.

Feil, kroppen til de fleste nordmenn trenger D3-vitamintilskudd.

Det er sant, men det får du vel bare av fisk/tran og sol/solarium.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

 

 

Har du prøvd tran enda?

Og hva har det å gjøre med noe som helst i denne sammenhengen? Skal testoproduksjonen i kroppen hans øke med 5000% fordi han tar tran?

Eller har noen fortalt deg at tran er den viktigste ingrediensen for å bli som Phil Heath?

Jeg bare tuller. Så lenge man spiser nok og grei mat så trenger man ikke kosttilskudd.

Feil, kroppen til de fleste nordmenn trenger D3-vitamintilskudd.

Det er sant, men det får du vel bare av fisk/tran og sol/solarium.

 

 

Joda, men du får ikke nok ifra tran, ihvertfall ikke fra fisk for eks torsk (Vitamin D: 1,4 µg per 100g), til sammenlikning tar jeg 250 µg daglig kosttilskudd 200x så mye. Solarium er bra, men det er få som tar det. Husk at det er veldig lite sol på vinteren i Norge, og mange er lite ute i den lille sola som er.

Lenke til kommentar

Jeg trener 5 dager i uken og jeg trener ganske hardt, men ser lite resultater i forhold til en venn, som øker volum for hver treningsøkt, det er helt sykt..

 

Kansje det kan være på grunn av han har mer tesosteron en meg, så hvordan kan jeg øke testosteron levelet?

 

Går det ann å få noe hos lege, som kan øke?

 

Kanskje kompisen din bruker anabole steroider, kanskje ikke. Kanskje har han bare mye bedre genetiske forutsetninger enn deg.

 

Legen din gir deg ikke testosteron med mindre du har veeeeldig lave verdier. Det har du nok ikke. For å øke testosteronverdiene så må du skaffe testosteron på det svarte markedet.

Lenke til kommentar

Til frokost spiser jeg havregryn

Til lunsj spiser jeg 4 brødskiver med pålegg

Til middag spiser jeg alt mulig, fra kylling til pizza

Etter trening tar jeg protein pulver og kreatin

Og til kveldsmat ca 1 time etter trening spiser jeg omelett, middagsretter eller lignende..

 

Syntes nå jeg spiser sunt nok..

 

Høres ut som du spiser som en guttunge. Spiser du ikke nok til å øke i vekt så vil du ikke bygge noe særlig muskelmasse.

Lenke til kommentar

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

 

Ehm, det finnes både metylert testosteron og testosteron i kapsler for oralt inntak. Dette er dog mer sjelden på markedet og ikke å anbefale over testosteron i oljeform i de fleste tilfeller. Forresten så går det an å sette testosteronsprøyte i magefettet :)

Lenke til kommentar

 

 

Tullete tullete tråd.

Først og fremst: du trener for mye.

 

1. Jeg trener 5 dager i uken, men han andre trener hver dag..

 

1.Fremdeles for mye. Muskler trenger 48 timer restitusjon, nerver (som bestemmer hvor sterk du er) ennå mer.

 

Norske styrkeløftere trener oftere enn 5 ganger i uka. Han trener ikke nødvendigvis for mye. Men det er avtagende virkning, spesielt for nybegynnere, så han kaster nok bort en del unødvendig tid.

 

Det med at muskler trenger 2 døgn med restitusjon er broscience. Se på vektløftere som trener bein 3 ganger om dagen med tunge vekter for eksempel. Dette er folk som gjerne tar over 300 kg i knebøy, til tross for at de ifølge internetteksperter "overtrener".

Lenke til kommentar

 

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

 

Ehm, det finnes både metylert testosteron og testosteron i kapsler for oralt inntak. Dette er dog mer sjelden på markedet og ikke å anbefale over testosteron i oljeform i de fleste tilfeller. Forresten så går det an å sette testosteronsprøyte i magefettet :)

 

Men meningsløst siden en subkutan injeksjon i fettvev kontra intramuskulær injeksjon (som gir størst effekt) ikke er effektfullt.

Lenke til kommentar

 

 

For det femte: testosteron kan du få hos lege, i sprøyteform. Testosteron kan ikke gå igjennom magen.

 

Ehm, det finnes både metylert testosteron og testosteron i kapsler for oralt inntak. Dette er dog mer sjelden på markedet og ikke å anbefale over testosteron i oljeform i de fleste tilfeller. Forresten så går det an å sette testosteronsprøyte i magefettet :)

 

Men meningsløst siden en subkutan injeksjon i fettvev kontra intramuskulær injeksjon (som gir størst effekt) ikke er effektfullt.

 

 

Joda, subkutane injeksjoner funker fint det. Jeg kan dra frem studier på det hvis nødvendig. Setter man i magefettet så unngår man arrvev og får tregere opptak. Noen ganger er dette fordelaktig mens andre ganger vil man velge intramuskulært.

Lenke til kommentar

 

Har du prøvd tran enda?

 

Og hva har det å gjøre med noe som helst i denne sammenhengen? Skal testoproduksjonen i kroppen hans øke med 5000% fordi han tar tran?

Eller har noen fortalt deg at tran er den viktigste ingrediensen for å bli som Phil Heath?

 

 

Tran er først og fremst noe man tar for helsa sin del. Men det er også noe data på at det øker nivåene av IGF-1 samt proteinsyntesen. Spørs om man vil merke noe forskjell på trening, men det er i hvert fall noe man bør ta regelmessig med mindre man spiser laks et par ganger i uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...