Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er en del ute på byen med kompiser, og hver gang han kommer jeg har han plutselig omtrent 10 nye jenter på facebook som han har blitt venn med. dette sårer meg like mye hver gang. Pleier alle gutter i forhold dette? Han vet jeg misliker det, og det sårer meg sterkt, og føler meg veldig usikker når dette skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kan bli venn med folk på facebook med hvem han vil vel? Det er jo hans profil. Det du beskriver vitner om at det er du som har et "problem", det at du blir usikker på den slags.

 

Du sier han vet du misliker det. Men vet han at du blir såret av det? Som du beskriver her.

 

Det er hans profil. Men han er hennes kjæreste. Hvorfor skal 10 nye jenter legges inn som venn på profilen hans hver gang? Hvorfor er det ikke gutter?

 

Til trådstarter.. Snakk med han. Det er ikke alltid like lett, men få det unnagjort. Da vet du at du har gjort din del, og hvis han bare fortsetter, og du blir såret, så er det ikke verdt det. I et forhold skal man ta hensyn til hverandre, alle er ikke like, da må du prøve å tilpasse deg for å gi forholdet en sjanse til å blomstre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er hans profil. Men han er hennes kjæreste. Hvorfor skal 10 nye jenter legges inn som venn på profilen hans hver gang? Hvorfor er det ikke gutter?

 

For alt vi vet kan det være 10 nye jenter og 20 nye gutter, det har ikke trådstarter sagt noe om.

 

Trådstarter har identifisert problemet selv, hun er sjalu... Løsningen er ikke å få han til å godta hennes dårlige vaner men at hun jobber med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er hans profil. Men han er hennes kjæreste. Hvorfor skal 10 nye jenter legges inn som venn på profilen hans hver gang? Hvorfor er det ikke gutter?

 

For alt vi vet kan det være 10 nye jenter og 20 nye gutter, det har ikke trådstarter sagt noe om.

 

Trådstarter har identifisert problemet selv, hun er sjalu... Løsningen er ikke å få han til å godta hennes dårlige vaner men at hun jobber med det.

 

Nei, det er som regel bare mest jenter, han har alltid en unnskyldning for det, og virker som han skjuler mye på mobilen sin for meg. Jeg vett ikke om han gjør det, men han er redd hver gang jeg er i nærheten av mobilen hans.

Lenke til kommentar

 

Det er hans profil. Men han er hennes kjæreste. Hvorfor skal 10 nye jenter legges inn som venn på profilen hans hver gang? Hvorfor er det ikke gutter?

 

For alt vi vet kan det være 10 nye jenter og 20 nye gutter, det har ikke trådstarter sagt noe om.

 

Trådstarter har identifisert problemet selv, hun er sjalu... Løsningen er ikke å få han til å godta hennes dårlige vaner men at hun jobber med det.

 

 

Les innlegget ovenfor

 

...Da fikk du vite at det bare er jenter. Sjalu er helt normalt, hos alle mennesker. Alle opplever det og har opplevd det. Men hvis du er sammen med noen som er glad i deg, så vil han/hun gjøre handlingen sin rett, så man ikke lider. Sjalu behøver ikke å være en dårlig vane, det er tegn på at hun bryr seg veldig om han, og ikke ønsker å dele han med andre, så enkelt kan det være. Tror du hun ønsker å føle seg såret hver gang? Hadde det vært opp til henne, hadde hun lat være å bry seg, men så enkelt er det ikke når man er glad i noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo sette seg i jenta sin posisjon. Hvis kjæresten deres hadde fått 10 nye guttevenner på Facebook hver eneste gang hun var ute, hadde det ikke fått dere til å lure? Skjønner tråstarter godt! Hadde blitt skeptisk selv. er vanskelig å ta opp noe slikt, siden det er jo som mange sier her : hans profil, hans valg å godta eller sende. Kan jo ikke klandre han for det. Men at det gir deg dårlig følelse er ikke så rart.. Hva sier han når du tok det opp med han før? Hvordan type gutt er han? :-)

Lenke til kommentar

Kjæresten min er en del ute på byen med kompiser, og hver gang han kommer jeg har han plutselig omtrent 10 nye jenter på facebook som han har blitt venn med. dette sårer meg like mye hver gang. Pleier alle gutter i forhold dette? Han vet jeg misliker det, og det sårer meg sterkt, og føler meg veldig usikker når dette skjer.

Skjønner frustrasjonen. Er det jentene som legger han til eller litt både og?

Fortell han en gang til at du misliker dette og at du helst ser at han ikke legger til noen jenter han møtte på byen dagen før.. Jeg føler det blir noe annet om det er jentene som legger til han, men skjønner godt at du blir frustrert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har snakket litt om dette, og tror han forstår nå at jeg blir såret og usikker når han legger de til. Han skal på byen igjen om en stund med kompisene på ny. Hvordan kan jeg slappe av mer denne gangen? Noen tips? Tenkte å prøve å finne på noe jeg også, men likevel er det en del av meg som går å stresser hele tiden når han er på byen fordi det er masse lettkledde jenter der, og han er svak for pene jenter innimellom og skal alltid kikke ekstra på de når de går forbi og får ofte øyenkontakt med dem.

Lenke til kommentar

Det at du er såpass sjalu, er sannsynligvis den eneste grunnen til at forholdet kommer til å ende.

 

Sjalusi ødelegger enhver lyst til å være sammen med noen, det værste som fins er å ha en sjalu kjæreste, det gidder man ikke særlig lenge.

 

Tenk litt på den....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Det at du er såpass sjalu, er sannsynligvis den eneste grunnen til at forholdet kommer til å ende.

 

Sjalusi ødelegger enhver lyst til å være sammen med noen, det værste som fins er å ha en sjalu kjæreste, det gidder man ikke særlig lenge.

 

Tenk litt på den....

 

Jeg kunne ønsket meg mye idag, men av noen grunner ønsker jeg heller at du havner i et forhold hvor du får smake på sjalusi og vet hva det egentlig handler om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det at du er såpass sjalu, er sannsynligvis den eneste grunnen til at forholdet kommer til å ende.

 

Sjalusi ødelegger enhver lyst til å være sammen med noen, det værste som fins er å ha en sjalu kjæreste, det gidder man ikke særlig lenge.

 

Tenk litt på den....

 

Var ikke dette jeg trengte hjelp med da :) Jeg kan si at jeg har i den siste tiden ikke vært mye sjalu. Jeg tenker gjennom ting hele tiden, og dette har hjulpet mye. Nå var spørsmålet om tips til når han er på fest og byen i og med at sist gang endte det opp med 20 nye jentevenner på facebook.

Lenke til kommentar

Det at du er såpass sjalu, er sannsynligvis den eneste grunnen til at forholdet kommer til å ende.

 

Sjalusi ødelegger enhver lyst til å være sammen med noen, det værste som fins er å ha en sjalu kjæreste, det gidder man ikke særlig lenge.

 

Tenk litt på den....

Det er faktisk bare å tenke MYE på den....

Var selv sammen med en ganske fantastisk dame for en tid tilbake, og hun var sjalu.

Det er så FUCKED UP å være med en person som er sjalu at du bare aner ikke....

 

Sutter, grining, krangling blir hovedingrediensene i forholdet istedenfor glede.

Det ødelegger alt... ALT!

 

Den fantastiske sex'en, framtidsplaner, alt kan dras ned i DASS. Det er ikke tull.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...