Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg kunne ønsket meg mye idag, men av noen grunner ønsker jeg heller at du havner i et forhold hvor du får smake på sjalusi og vet hva det egentlig handler om.

 

sjalusi er en sykdom enkelte lider av, det spiller ingen rolle hvilken partner dem har, dem er sjalu i hvert eneste forhold. At det føles kjipt har jeg ingen tvil om, men at det er skadelig for et forhold er jeg helt sikker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjalusi er noe piss, har selv opplevd det begge veier og er like forbanna irriterenes uansett. Og vondt!!

 

Forstår TS godt, for hva er VITSEN med at denne fyren hele tiden trenger nye jentevenner på Facebook. Skal han ha kontakt/bli bedre kjent med de alle liksom ?

Hva skjedde med respekten for personen som sitter hjemme ?

 

Og i det hele tatt, hvorfor har vedkommende dette behovet for å treffe nye mennensker i tide og utide.

 

Skjønner bare ikkje vitsen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

sjalusi er en sykdom enkelte lider av, det spiller ingen rolle hvilken partner dem har, dem er sjalu i hvert eneste forhold. At det føles kjipt har jeg ingen tvil om, men at det er skadelig for et forhold er jeg helt sikker på.

 

Jeg kunne ønsket meg mye idag, men av noen grunner ønsker jeg heller at du havner i et forhold hvor du får smake på sjalusi og vet hva det egentlig handler om.

 

 

Når ble sjalusi sykdom? Kilder? Hvis jeg hadde bestilt en time hos fastlegen min imorgen for "sjalusi", så hadde jeg nok ikke fått den timen.

 

Som du sier det er kjipt, fordi ingen føler seg bra av det. Men man kan unngå å gjøre det skadelig for forholdet, hvis man tar hensyn til de tingene som faktisk sårer partneren. Har man virkelig behov for å legge inn 10 nye jenter på facebook hver gang man er på fest? Hvis man heller velge å gjøre det, istedet for å hensyn til kjærestens ønsker, så er forholdet skadet allerede.

Endret av Tvillingsjel
Quotepyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...