Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å spille meg gjennom Assassins creed serien uten DLC på PC. Nå er det mange spinoffs og DLCer for de mange spillene.

Hvilken hovedspill trenger jeg å spille / ikke spille for å følge "hovedstoryen" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AC spillene har vel en løpende historie, det beste hadde vært å fått med seg alle, men det går fint ann å "catch" up ved å se videoer på youtube og så spille fra der du vil. Selv likte jeg 1'ern desidert best, historien blir tynnere desto lengre ut du kommer spør du meg ^^

Skrevet (endret)

1, 2, Brotherhood og 4 etter min mening,
syns ikke 3ern var noe tess,
hovedkarakteren må være den kjedeligste protagonisten noensinne. :hmm:

Endret av Malmern
Skrevet

2 og Brotherhood var mine favoritter så langt. 1 var et greit fundament for det som skulle bli en ny serie spill, men akk så repetivt og kjedelig. 3 har jeg ikke spilt så mye, men kjedet meg veldig etterhvert. 4 kjøpte jeg på Steam salg nå, så det ligger ihvertfall i backloggen.

Skrevet

AC er gøy om du bare spillet første spillet og stoppet etter første hovedoppdrag (første by), resten er bare gjentagelse på gjentagelse. Historien er forsåvidt ok...

Skrevet

Kommer Revelations før Brotherhood? Er det ikke verdt å spille? Jeg har spilt ferdig 1 og 2. i toern fikk jeg de siste videosnuttene ETTER at jeg hadde gjort den siste mission i Roma. Skulle jeg ha gjort dette før? Kanskje for å få en forklaring fra teamet? Siden de sier " we will ask him when he wakes up?

MAJOR SPOILER:

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/File:Assassin's_Creed_II_-_The_Truth_Video_(HD)

assassinscreed.wikia.com/wiki/File:Assassin's Creed II - The Truth Video (HD)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...