Gå til innhold

Hjelp til gamer, 11.6k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mu99: hmm. Den psuen der har bare main components som japanske greier mens 750g2 har alle. Funker den fortsatt bra?

 

Christian: på linustechtips funket nocruan bedre enn h100i er det sant eller yter h100i*en best?

Til den prisklassen der så ville jeg gått for en slik en iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

bare 8 gb ram? Det blir vel litt smått til en gamer idag mtp at cod aw sluker over 8gb uten alt på max...

CoD AW har 6GB som recommended. Bruker ca 4. Hvor har du det fra at det bruker 8?

Det har jeg fra faktiske forbrukstall fra min egen pc.

s1_sp64_ship_2015_01_02_17_56_48_208.bmp

hvordan klarer du å få til det? Du må jo ha noe memory leak noe sted.. Evt masse programmer åpent i bakgrunnen? Nettleser med masse tabs åpen?

Lenke til kommentar

 

 

 

bare 8 gb ram? Det blir vel litt smått til en gamer idag mtp at cod aw sluker over 8gb uten alt på max...

CoD AW har 6GB som recommended. Bruker ca 4. Hvor har du det fra at det bruker 8?

Det har jeg fra faktiske forbrukstall fra min egen pc.

s1_sp64_ship_2015_01_02_17_56_48_208.bmp

hvordan klarer du å få til det? Du må jo ha noe memory leak noe sted.. Evt masse programmer åpent i bakgrunnen? Nettleser med masse tabs åpen?

 

Yeye, Tviler på at det går ann å bruke så mye ram egentlig :p

Lenke til kommentar

Er nok ikke bare mu99 sin feil, virker som om grafikkmotoren til CoD AW fyller opp mye videominne (altså minne fra skjermkortet):

 

http://www.guru3d.com/articles-pages/call-of-duty-advanced-warfare-vga-graphics-performance-benchmark-review,8.html

 

men å si at man trenger mer enn 8 gb minne til en gamerpc er hårreisende spør du meg. hvis ikke du driver med videoredigering eller har 100 tabs åpne så trenger man ikke mer foreløpig

Endret av madmats
Lenke til kommentar

 

Hei ett spørsmål til ville denne http://m.clasohlson.com/no/Zyxel-HomePlug-startkit-/38-6578

 

Fungert i leilighet, selvom det er forskjellig kurs mellom rommene de skal stå i? (Er ikke sikker på kursene må bare være sikker i tilfelle)

Lykke til med å game på de ;)
? Hva mener du?

Kan bruke opp til 600 må bli kjøpt i fysisk butikk enten sånn strøm greie eller trådløst :) kunne noen hjulpet meg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...