Gå til innhold

Drikke på hotellrom som 17 åring?


davidendvd

Anbefalte innlegg

Hei :) jeg er desverre alene på ett hotell i Oslo pga flyforsinkelser. Kjeder meg og har veldig lyst på en øl eller to. Det ligger både øl og vin i kjøleskapet på hotellrommet. Kjøleskapet er automatisk og det vil bli registret om jeg tar noe fra det. Tror dere noe vil skje om jeg tar meg 2 øl? Ikke kom med slik: vent til du er 18. Jeg vil ha seriøse svar. SAS dekker mitt opphold forresten. Ønsker dere en lykkelig jul og ett godt nyttår! God bless you all

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som andre skriver, er det hotellet som eventuelt får en smekk.

Hotellet skulle fjernet alkoholen fra rommet hvis du er eneste gjest der.

 

Det eneste som kommer til å skje, er at du eventuelt får regning for det du tar. Men om det er kun 2-3 øl, regner jeg med at SAS tar regningen, da det er småpenger i forhold til hva de betaler for rommet og evt annet som følge av forsinkelsen.

Lenke til kommentar

Juridisk sett er det vel hotellet som tar støyten om noe skulle skje... tipper også du slipper å betale selv om du får tilsendt en tilleggsfaktura for alkoholen.

 

En kjapp telefonsamtale til hotellet om de vil stå for å fakturere alkohol til en mindreårig vil nok på en rask måte ta livet av en slik faktura.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...