Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Etterbettaling av lønn ved dobbelt oppmøte?


OleLille

Anbefalte innlegg

Hei!
Har et spørsmål vedrørende dette med dobbelt oppmøte og etterbetaling.

Jobbet ved en skole i det året som var, der jeg enkelte dager hadde delt arbeidsdag,
SFO morgenvakt, SFO ettermiddag. 7-8.30 og så start igjen 13.00-1700.
Vi hadde på den tiden en del diskusjoner rundt dette med dobbelt oppmøte, og ser nå da jeg er innom som vikar at de har begynt å gi godtgjørelse for dette.

Har man da krav på etterbetaling for det året som har vært da man ikke fikk dette? Er snakk om en time ekstra betalt, som de har fått gjennomslag med støtte fra fagforbundet for, og som student nå så er dette penger som for min del kan komme godt med. Det bør merkes at ingen av de andre har tatt opp dette med ledelsen ved skolen enda.

Håper noen kloke hoder her kan hjelpe :)


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har et spørsmål vedrørende dette med dobbelt oppmøte og etterbetaling.

Jobbet ved en skole i det året som var, der jeg enkelte dager hadde delt arbeidsdag,

SFO morgenvakt, SFO ettermiddag. 7-8.30 og så start igjen 13.00-1700.

Vi hadde på den tiden en del diskusjoner rundt dette med dobbelt oppmøte, og ser nå da jeg er innom som vikar at de har begynt å gi godtgjørelse for dette.

Har man da krav på etterbetaling for det året som har vært da man ikke fikk dette? Er snakk om en time ekstra betalt, som de har fått gjennomslag med støtte fra fagforbundet for, og som student nå så er dette penger som for min del kan komme godt med. Det bør merkes at ingen av de andre har tatt opp dette med ledelsen ved skolen enda.

Håper noen kloke hoder her kan hjelpe :)

 

Når kom avtalen, før eller etter vaktene? Når står det at den gjelder for? Står det at den har tilbakevirkende kraft? Mitt beste tips, se i avtalen der skal alt være beskrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...