Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fuckfriend som bare vil møtes på hans premisser.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når man knuller på damer man ikke er redd for å miste sjansen til å knulle igjen, så er man ofte mere egoistisk i kommunikasjonen.

 

"Jeg orker ikke komme til deg fordi jeg er sliten, du får komme hit ellers dropper vi det"

- typisk for når man ikke er redd for å få et nei

 

Hvis man er supergira så løper man halve kloden ved invitasjon..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Det er du som begynner og høres Naiv ut, Jeg hadde nettopp sex 4 timer strekk med en dame jeg er glad i. vi stopper ikke før dama sier nei.

 

Toskete argument! Og klarer du ikke flere timer, med ei du tenner på? Ha...ha....

 

Vent til du har noen flere ti-år på deg og noen hundre forskjellige damer/sexpartnere, så kan du uttale deg! Undrer også på om du vet hva kjærlighet er, i din alder. :)

 

Her må du fokusere på TS og hva hun spør om og ikke legge mer i det enn hun spør om. Dine motiver er uvensentlig.

 

 

Wow, du er tøff ass.

Lenke til kommentar

når man knuller på damer man ikke er redd for å miste sjansen til å knulle igjen, så er man ofte mere egoistisk i kommunikasjonen.

 

"Jeg orker ikke komme til deg fordi jeg er sliten, du får komme hit ellers dropper vi det"

- typisk for når man ikke er redd for å få et nei

 

Hvis man er supergira så løper man halve kloden ved invitasjon..

 

Det er ofte jeg som er slik mot han. Han maser ofte mer! Men ja, jeg er dritt lei hele fyren.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Wow, du er tøff ass.

 

Tøffere, enn toget! :) Når det brukes et slikt skrytende argument, må det jo være lov til å svare.

 

En trenger da ikke være "glad i" ei dame/person, for å ha sex i noen timer. Det er flere enn meg, som har hatt det. :)

 

Men det er kanskje noen her, som knapt har sett ei dametruse og så skal dere kommentere.

Lenke til kommentar

Tøffere, enn toget! :) Når det brukes et slikt skrytende argument, må det jo være lov til å svare.

En trenger da ikke være "glad i" ei dame/person, for å ha sex i noen timer. Det er flere enn meg, som har hatt det. :)

 

Men det er kanskje noen her, som knapt har sett ei dametruse og så skal dere kommentere.

 

 

Selvfølgelig er det lov å svare, men personlig mener jeg svaret er ganske dumt, i alle fall deler av det.

Helt sant at man ikke trenger å være glad i ei dame for å ha bra sex med denne personen, men for mange av oss så er den beste sexen med noen man er glad i.

 

Og man trenger ikke flere hundre sexpartnere for å finne ut av noe sånt.

 

Det fremstår ganske tåpelig å bruke det som argument for å vite hva man synes er bra sex eller ikke. For min del er jeg ikke tvil om hva jeg liker best. Rushet som kommer ved en ny dame er spennende og morro, men sexen med en fast partner er mye bedre i mine øyne, spesielt om det er følelser involvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Helt sant at man ikke trenger å være glad i ei dame for å ha bra sex med denne personen, men for mange av oss så er den beste sexen med noen man er glad i.

 

Hvis folk kun har hatt sex med 2 - 3 personer (lite antall), har de vel ikke erfaring til å uttale seg. Og det var grunn til, at argumentet ble brukt.

 

Selv om alle har rett til, å utrykke egen mening. Og at du mener sex er best ved fast partner, er din mening.

Lenke til kommentar

 

 

 

Helt sant at man ikke trenger å være glad i ei dame for å ha bra sex med denne personen, men for mange av oss så er den beste sexen med noen man er glad i.

 

Hvis folk kun har hatt sex med 2 - 3 personer (lite antall), har de vel ikke erfaring til å uttale seg. Og det var grunn til, at argumentet ble brukt.

 

Selv om alle har rett til, å utrykke egen mening. Og at du mener sex er best ved fast partner, er din mening.

 

 

På samme måte som en person med flere hundre sexpartnere ikke klarer å knytte seg til personer, eller vite hva ekte kjærlighet er, og knytte slike bånd.

Lenke til kommentar

Du har mer lyst på han, enn han har på deg. Mitt råd er å kutte "forholdet" nå, før det blir vanskeligere for deg. Hvis han kun var sex for deg, så hadde du ikke brydd deg om at han ikke svarer, eller at han kun ringer kl 1 på natta. Du er bare er hull for han, beklager å si det så brutalt.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Du har mer lyst på han, enn han har på deg. Mitt råd er å kutte "forholdet" nå, før det blir vanskeligere for deg. Hvis han kun var sex for deg, så hadde du ikke brydd deg om at han ikke svarer, eller at han kun ringer kl 1 på natta. Du er bare er hull for han, beklager å si det så brutalt.

Ja, det er faktisk sant! Jeg har veldig lyst å kutte kontakten med han, men det er vanskelig. Jeg kan heller ikke se for meg oss to i framtiden da han ikke er helt det jeg se for meg.

Lenke til kommentar

 

Du har mer lyst på han, enn han har på deg. Mitt råd er å kutte "forholdet" nå, før det blir vanskeligere for deg. Hvis han kun var sex for deg, så hadde du ikke brydd deg om at han ikke svarer, eller at han kun ringer kl 1 på natta. Du er bare er hull for han, beklager å si det så brutalt.

Ja, det er faktisk sant! Jeg har veldig lyst å kutte kontakten med han, men det er vanskelig. Jeg kan heller ikke se for meg oss to i framtiden da han ikke er helt det jeg se for meg.

 

Råder deg til å gjøre det nå. Hvorfor skulle det blir enklere om du venter en uke eller en mnd? :) Ta kontroll over situasjonen, hvis det faktisk er det du ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke godt till normene rundt dette med "fuckfriends", men det høres mer ut som et forhold når man begynner å ha forventninger utover sexen og snakker om å være eksklusive. Bare jeg som ikke forstår hvordan det praktiseres?

 

Normal folkeskikk skal man kunne forvente uansett. Når han ikke gidder å svare høflig nei, er han på vei ut, og jeg hadde ikke giddet å strekke meg mer for denne fyren.

 

Anonymous poster hash: 016a0...e5b

Lenke til kommentar

 

 

Du har mer lyst på han, enn han har på deg. Mitt råd er å kutte "forholdet" nå, før det blir vanskeligere for deg. Hvis han kun var sex for deg, så hadde du ikke brydd deg om at han ikke svarer, eller at han kun ringer kl 1 på natta. Du er bare er hull for han, beklager å si det så brutalt.

Ja, det er faktisk sant! Jeg har veldig lyst å kutte kontakten med han, men det er vanskelig. Jeg kan heller ikke se for meg oss to i framtiden da han ikke er helt det jeg se for meg.

 

Råder deg til å gjøre det nå. Hvorfor skulle det blir enklere om du venter en uke eller en mnd? :) Ta kontroll over situasjonen, hvis det faktisk er det du ønsker.

 

 

Hei og tusen takk for svar. Jeg har prøvd å kutte han ut før, men han har en forferdelig stor makt over meg. Begynner nesten å tro at han er litt skummel...

 

Uansett, jeg er redd jeg ikke finner noen andre om jeg dropper han. Selv om han utnytter meg så liker jeg oppmerksomheten og alt det andre jeg får. Bare trist at jeg ikke selv skjønner at han sakte men sikkert ødelegger meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...