Gå til innhold

Hvilket skjermkort?

crapgame

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg driver å bygger meg en data og nå har turen kommet til skjermkort. jeg har sett litt frem og tilbake, men har ikke funnet noen.

viktig:

må være 128mb

koste rundt 1700-2000kr helst ikke over

Takk for alle svar på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøp deg Sapphire Radeon 9600 pro "Fireblade" hos komplett f.eks til ca.1600kr ;)

I den prisklassen er den ypperlig. Er du villig til å gi 700/800 mer (spare spare) kjøper du helelr Powercolor 9800 PRO (!!!)

Skrevet
Kjøp deg Sapphire Radeon 9600 pro "Fireblade" hos komplett f.eks til ca.1600kr ;)

I den prisklassen er den ypperlig. Er du villig til å gi 700/800 mer (spare spare) kjøper du helelr Powercolor 9800 PRO (!!!)

:yes:

Skrevet

Hva er et bra alternativ hvis du skal ha nvidia da? 5700 ultra? Foreløpig har nvidia desverre bedre drivere og ytelse i linux. :grine:

Skrevet
Hva er et bra alternativ hvis du skal ha nvidia da? 5700 ultra? Foreløpig har nvidia desverre bedre drivere og ytelse i linux. :grine:

Da er nok Gf fx 5700 ultra ett meget bra valg, om du ikke nøyer deg med et Gf 4 kort da, det er tross alt ikke så mye krevende grafikk i linux.

Skrevet

Klarte å kjøre UT2003 på den gamle maskinen min (GeForce 2 MX440). Fikk litt lav FPS i multiplayer men det funka bra nok:D

Skrevet

Hvofor ikke kjøpe GF4TI4600 ? ser de selger de på demolageret til komplett til knall priser! ( rundt 1200 )

Har selv GF4Ti4600 er knall fornøyd, spiller alt glatt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...