Gå til innhold

"Feil i filtildelings tabell"


John P.

Anbefalte innlegg

Det er ikke jeg som får denne feilmeldingen, men sjefen på jobben, på hans hjemme PC.

 

Han spurte meg om hva denne meldingen betyr, siden jeg går for å ha litt peiling på data(mer enn de andre i hvert fall...), og jeg sa at jeg mente det var et tegn på at hard disken hans er i ferd med å ta kvelden.

 

Grunnen til at jeg sa det, er at jeg kjøpte en Maxtor hard disk for en stund siden hvor jeg mener at jeg fikk den feilen, bortsett fra at det sto på engelsk. Den disken var ferdig(selv om den var ny).

 

Kan ikke huske hva det het på engelsk lenger, men mener jeg den gang fant ut at det var denne feilmeldingen det var snakk om på norsk.

 

 

Men siden jeg har litt dårlig hukommelse, sa jeg at jeg skulle sjekke det for han for å være sikker.

 

Men nå når jeg prøver å google etter "filtildeling" eller "fil-tildeling" eller lignende stavemåter, finner jeg ikke stort. Ikke ved søk her på forumet heller.

 

Er det noen som kan bekrefte/avkrefte min teori om at dette betyr at hard disken er(kan være) i ferd med å dø?

 

 

På forhånd takk.

 

PS. Det er ikke sikkert feilmeldingen er ordrett gjengitt i emnetfeltet her, men det var altså dette han fortalte meg at det sto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...