Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fortvilt over kjærligheten, hjelp


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Vil du ha kjæreste og bli skikkelig glad i noen eller vil du bare knulle?

 

Om du velger det første vil det bli skjær i sjøen da også - de første årene ender med inn og ut av forhold og følseslivet blir en berg og dalbane. Man blir sjalu og usikker over hva man føler overfor partneren osv. Dette er helt normalt og etterhvert som man får litt erfaring takler man dette.

 

Prøv datingsider så kan man gå mer rett på sak og det er flere kvinns å velge mellom. Lettere å finne noen som passer der enn om man møter en og annen på fest kanskje?

 

Se forøvrig opp for damer som blir lett gravide - jeg ett ett utall kompiser som betaler barnebidrag i øst og vest, og som har ødelagt livet sitt på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mange teorier her, men hva er greia med å sutre sånn allerede i en alder av 19 år??

Synes synd på folk rundt 20 idag ass. De har forventninger om vill sex, masse penger, fett liv, rå festing, uten at de selv er noe annet enn null...

 

Det er synd på sånne som deg faktisk, TS...

 

Du har veldig feil fokus. Det er alt jeg kan si. Istedenfor å sutre om kjæreste bør du heller yte mer på jobb, skaffe deg kunnskaper, respekt, og dyrke hobbyer. Du vil faktisk merke at da kommer både venner og damer flytende.... Damer liker kunnskap, erfaring, utseende og posisjon...

 

'jeg gjør også det, selvom jeg er mann. En smart og kunnskapsrik dame som ser bra ut, er ikke meg imot....

Men du får ikke det hvis du er en idiot selv.

Lenke til kommentar

hei :)

 

sitter nå i skrivende stund og filosoferer litt om kjærlighetslivet mitt...

dere som er aktive brukere her på forum ser sikkert slike tråder som det er hele tiden, men ihvertfall håper jeg på noen svar :)

 

jeg er en gutt på 19 år, går ikke for tida på skole, men har en fulltids jobb.

 

helt siden åttende klasse (6 år siden, gikk ut av tredje året på videregående i våres), så har kjærlighetslivet mitt bestått av fiaskoer, nedturer og hjerteknusende situasjoner.

 

Saken er at jeg har lyst på en kjæreste. Har aldri hatt kjæreste får, så kan ikke si konkret hva jeg har lyst på. For tida, så har jeg fulltidsjobb som jeg trives med og tjener bra med penger. Har fått tak i drømmebilen. Samtid så har jeg en håndfull med gode venner. Så har egentlig har jeg kunne ønske meg, men ingen å "dele" det med....

 

I våres, så møtte jeg en fantastisk jente. Smart, hyggelig og pen. Vi var veldig gode venner, var sammen nesten hver dag og kunne snakke sammen om det meste. fikk da følelser for jenta, men sa ingen ting. Så dro hun på ferie i en måned. Når hun kom tilbake, så tok det 6 dager før vi møttes igjen. så tok det litt over en uke til neste gang og så to uker til neste gang der igjen får jeg møtte henne på nytt. Fortalte henne at jeg hadde følelser for henne og at jeg hadde hatt det veldig lenge. Hun følte ikke det samme for meg og hadde alltid sett på meg som en god venn. Den kvelden er siste gang jeg har sett henne. Har ikke sett henne på tre måneder.

Fem dager etter at jeg fortalte henne om følelse mine, så ble hun sammen med en venn av meg....

 

Møte en annen jente, ikke så lenge etter at jeg fortalte hu andre om følelsene min. Ihvertfall denne jenta var veldig lik som hun første. Møtte henne gjennom en venninne av meg. Det var hos tre en fredags kveld, hjemme hos venninna mi.

Dagen etter, så la jeg til denne jenta på face. Chattet litt frem og tilbake før jeg spurte om hun hadde lyst til å møtes igjen. Og det hadde hun lyst til. Men hver gang jeg spurte henne, så fikk jeg slike svar tilbake "passer dårlig i dag :(", "kan ikke :(". Men så spurte hun om jeg hadde lyst å finne på noe. Det jeg hadde da lyst til og vi avtalte en dag som passa for oss begge.

Den dagen kom og jeg gledet meg som en liten unge på julaften. Men gleden ble fort tid sorgen da jeg fikk meldingen "passa visst dårlige i dag likevell". Har ikke hatt kontakt med henne siden.

 

Begynner å bli lang tekst her nå :p

Hvis en jente ikke har lyst til å møte meg eller finne på noe, så hvorfor bare ikke si det slik det er? istedenfor å bare komme med unnskyldninger.

Dette var bare to eksempler på nedturene jeg har hatt. Har så vidt snakket med jenter etter dette.. unntatt mine tidligere arbeidskolleger da.

 

Er ikke noe særlig festmenneske, så er ikke mye på fest. Har vært på fest tre ganger på halvt år. Tida mi går til jobb, jobber vanligvis 8 timer om dagen, men noen dager blir det overtid og da er det snakk om tretten timer dagen. De dagene jeg er ferdig til vanlig tid, så går tida til gaming eller er med venner. Når jeg ikke er gamer eller er med venner, så er jeg i garasjen og skruer på et banebil- prosjekt.

 

Ser på meg selv som en hyggelig og grei gutt. Har ikke problemer med å få nye venner. Utseende er gjennomsnittlig tenker jeg. 197cm høy, blå øyne og mørkt hår. er det ikke det jenter liker da? :p er sjenert når det kommer til jenter og tør ikke helt å ta kontakt.

Utenom dette så har jeg trener jeg ikke og har en lett synlig tatovering på armen (hvis det har noe å si :p )

så jeg er ikke akkurat "bad-boy" typen :p

 

prøve å avslutte her da :p

Forslag til hvordan møte og bli kjent med jenter?

prøver å være meg selv, men virker ikke som det hjelper..

 

Har du hørt denne: "Inget skjedd inget problem".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...