Gå til innhold

TEST: Samsung Gear S


Anbefalte innlegg

Du klarer altså ikke se fordelen med trådløs lading på en smartklokke? Og du nevner i fleng alle disse dyre Samsungtelefonene med innebygget trådløs lading?

 

Jeg tar det for gitt at du aldri har forsøkt trådløs lading, og jeg har på følelsen at du til og med tror du kommenterer på en telefonartikkel.

Hva i all verden er det du babler om??
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du klarer altså ikke se fordelen med trådløs lading på en smartklokke? Og du nevner i fleng alle disse dyre Samsungtelefonene med innebygget trådløs lading?

 

Jeg tar det for gitt at du aldri har forsøkt trådløs lading, og jeg har på følelsen at du til og med tror du kommenterer på en telefonartikkel.

Hva i all verden er det du babler om??

Trådløs lading er ekstrautstyr på Samsung, trenger nytt bakdeksel..

Lenke til kommentar

Er selv også litt skeptisk til Tizen. Hadde jeg visst at jeg hadde mulighet senere til å oppgradere til feks. Wear dersom jeg ikke var fornøyd med Tizen, hadde jeg kjøpt klokka med en gang.

 

Kan legge inn wear ;). Men tizan bruker mye mindre strøm. Akkurat oppdatert min gear 1 til tizan. Batteri tiden ble veldig bra. Faktisk bedre enn min gear 2. Men bruker gear 2'n pga utseende og fjernkontrollen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du klarer altså ikke se fordelen med trådløs lading på en smartklokke? Og du nevner i fleng alle disse dyre Samsungtelefonene med innebygget trådløs lading?

 

Jeg tar det for gitt at du aldri har forsøkt trådløs lading, og jeg har på følelsen at du til og med tror du kommenterer på en telefonartikkel.

Hva i all verden er det du babler om??

 

15 000 innlegg og du klarer ikke å forstå hva jeg mener? Imponerende.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...