Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til en som har alt...


Anbefalte innlegg

Jeg har helt angst når det kommer til julegave til kjæresten.

Han har alt, og det han vil ha kjøper han seg selv.

Han tjener mye mer enn meg og sparer ikke akkurat på penger når han kjøper gaver til meg.

 

Jeg kjenner et veldig ubehag når det kommer til julegave til han i år.

Selvsagt er det ikke prisen som teller, men jeg synes allikevel at en voldsom prisforskjell er ubehagelig.

Samtidig har han alt han vil ha....

 

Han spiller ikke mye Xbox og lignende, og klær er uaktuelt å kjøpe.

Elektriske duppedingser har han veldig nok av..

Parfymer og lignende har han også da han hamstret på utenlandsturen vi nettopp var på..

 

Det eneste jeg kommer på er en pizzasaks til 199 kr eller noe.

Prisen teller ikke, men det er ubehagelig allikevel..

 

Hjelp?

Vurderer å bare kjøpe et sexy nissekostyme og overraske han hjemme hos han en dag han kommer hjem fra jobb.

"God jul, gjør hva du vil med meg" Haha.

 

Nei, jeg gir opp. Hjelp meg!



Anonymous poster hash: 32782...ec0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Vurderer å bare kjøpe et sexy nissekostyme og overraske han hjemme hos han en dag han kommer hjem fra jobb.

"God jul, gjør hva du vil med meg" Haha.

 

 

Anonymous poster hash: 32782...ec0

 

 

 

Nuff said.. der traff du «spikeren» rett på hodet.. ^^

Lenke til kommentar

Hjelp?

Vurderer å bare kjøpe et sexy nissekostyme og overraske han hjemme hos han en dag han kommer hjem fra jobb.

"God jul, gjør hva du vil med meg" Haha.

 

Nei, jeg gir opp. Hjelp meg!

 

Anonymous poster hash: 32782...ec0 Het du om han har sansen for slikt, da?

 

Vet du om han har sansen for kostymer og slikt, da? Hvis ikke må du regne med at det kan bli både flaut og pinlig for dere begge.

 

Jeg har dessverre ingen råd til deg.

Lenke til kommentar

For noen år siden ønsket jeg meg kjæresten kun med sløyfebånd. Fikk det, og en eller annen gjenstand. Hvilken gjenstad jeg fikk er forlengst glemt, men minnet om henne med rød sløyfe rundt sitter der godt. Veit hva jeg setter mest pris på i ettertid.

 

Hva med noe sånt, og f.eks en middag ute, der du spanderer. Trenger ikke bli så fryktelig dyrt, 400-500 kommer man langt med om man dropper alkohol i store baner.

 

Ellers er spekemat en kjempeidé. Har gått for spekemat, hjemmebrygget øl og sjokolade til hele slekta mi i år :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På kjæresten min sin side av familien så har de tradisjonelt (1) ikke ønskelister, og (2) ikke kjøpt gjenstander til hverandre. Kriteriene er: Kan det drikkes, spises, leses, lyttes til, eller sees på? (Vin, mat, bøker, musikk, filmer). Dette har selvfølgelig å gjøre med at de alle har en ganske så god økonomi, hvilket fører til at det i praksis er umulig å kjøpe ting til hverandre uten at det blir utrolig dyrt.

 

Det var noen år der jeg og kjæresten min gradvis begynte å bruke mer penger på gaver på hverandre (begge to har omtrent lik inntekt). Endte opp med at vi ble enige om å kun gi gaver som gikk ut på ting vi kunne gjøre sammen: Restaurantbesøk, konserter, turer, teaterbesøk, osv. Selvfølgelig, kommer en av oss på gode idéer til gjenstander, så kjøper vi det også, men er veldig sjeldent vi får idéer til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...