Gå til innhold

kortet yter bedre uten drivere?!


locoboy

Anbefalte innlegg

 

Selv får jeg driverkræsj første gangen youtube er oppe samtidig med wow om dagen uten at jeg skjønner hvorfor. Dette var da med stock AB settings. Ikke vet jeg og ikke blir jeg klok, men alle som ikke er fanatikere burde være enige om at det er problemer på begge sider av gjerdet innimellom.

Har vært plaget med det samme over en periode her også.. Gjelder forøvrig ikke bare youtube og ett eller annet spill, men også MPC og spill av og til.. Har lett som bare det men finner ikke noe løsning på det.

Har 2x7970 i crossfire hvis det er av interesse, alle gode tips mottas med takk..

 

 

Løsningen er desverre enkel: Kjøp et par GTX 970 :D

 

Hilsen en som har hatt alt for mye problemer med 2x7970 i cfx og 290 i cfx. Single kort har fungert glimrende, men som de fleste vet, så er det for lite futt med ett kort og 1440p desverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Med så mye feil det er i Nvidiadriverne hadde jeg lastet ned beta om jeg var kaptein og drev verdens siste romskip med hele jordens befolkning i , som var på flukt fra dommedag.

 

Fixed ;)

Personlig har jeg erfart svært lite problemer med Amd driverne , men så er jeg kanskje heldig og spiller de rette spillene?

 

 

Har aldri helt skjønt hva folk klager på, har aldri opplevd problemer med amd drivere, selv ikke med CFX. Jeg tror dette handler mer om at folk rett og slett ikke har gjennomført uninstall/install riktig...

Lenke til kommentar

 

 

Selv får jeg driverkræsj første gangen youtube er oppe samtidig med wow om dagen uten at jeg skjønner hvorfor. Dette var da med stock AB settings. Ikke vet jeg og ikke blir jeg klok, men alle som ikke er fanatikere burde være enige om at det er problemer på begge sider av gjerdet innimellom.

Har vært plaget med det samme over en periode her også.. Gjelder forøvrig ikke bare youtube og ett eller annet spill, men også MPC og spill av og til.. Har lett som bare det men finner ikke noe løsning på det.

Har 2x7970 i crossfire hvis det er av interesse, alle gode tips mottas med takk..

 

 

Løsningen er desverre enkel: Kjøp et par GTX 970 :D

 

Hilsen en som har hatt alt for mye problemer med 2x7970 i cfx og 290 i cfx. Single kort har fungert glimrende, men som de fleste vet, så er det for lite futt med ett kort og 1440p desverre.

 

 

Relativt!

 

Spiller selv kun i 1440p med kun ett 280X. Funker fjell. Settings ligger alltid på high/ultra i alle spill. Det er kun Metro serien og Crysis 3 som krever 100 stk Titan's :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...