Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan oppføre jeg mer voksent?


Anbefalte innlegg

Hei! ? jeg er en gutt på 15 år. Jeg har et lite problem. Jeg er forelsket i ei jente som betyr alt for meg. En dag bestemte jeg meg for å bli sammen med hun og da sa hun til meg at hun ikke ville bli sammen med en som oppfører seg barnslig, idiotisk og dum. Og jeg kjønner ikke helt hva jeg må forandre på. Det er jo sant at jeg har barnslige venner, men, men.

Jeg håper dere kjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! jeg er en gutt på 15 år. Jeg har et lite problem. Jeg er forelsket i ei jente som betyr alt for meg. En dag bestemte jeg meg for å bli sammen med hun og da sa hun til meg at hun ikke ville bli sammen med en som oppfører seg barnslig, idiotisk og dum. Og jeg kjønner ikke helt hva jeg må forandre på. Det er jo sant at jeg har barnslige venner, men, men.

Jeg håper dere kjønner hva jeg mener.

Hey lille mann, gir noen råd som vil hjelpe. Vær hard utapå og myk inni.. Enkelt og greit. De kvinner som ser det de finner deg.. Og ikke finn de, bare vær god. dvs ikke lyv, stjel og slåss. For det er det drittungene gjør for å vise seg bedre. Dette var ett jævlig bra råd, for jeg er en rådgiver til andre. Så ikke mer prat om det, for da nekter jeg.. jeg råder av godhet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hey lille mann, gir noen råd som vil hjelpe. Vær hard utapå og myk inni.. Enkelt og greit. De kvinner som ser det de finner deg.. Og ikke finn de, bare vær god. dvs ikke lyv, stjel og slåss. For det er det drittungene gjør for å vise seg bedre. Dette var ett jævlig bra råd, for jeg er en rådgiver til andre. Så ikke mer prat om det, for da nekter jeg.. jeg råder av godhet..

Tusen takk skal du ha :)

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...