Gå til innhold

kan man benytte seg av angreretten etter kjøp av mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Men returretten til Elkjøp og Lefdal gjelder vel?Kjøpte en LG G3 til moren min idag og den registrerer ikke fingrene hennes. Den funker fint med mine fingre, men ikke hennes. Så den må vi levere tilbake. Kan vi det?

Lenke til kommentar

Men returretten til Elkjøp og Lefdal gjelder vel?Kjøpte en LG G3 til moren min idag og den registrerer ikke fingrene hennes. Den funker fint med mine fingre, men ikke hennes. Så den må vi levere tilbake. Kan vi det?

 

Så lenge kravene er oppfyllt så kan dere vel det, men det er kun en ekstraservice disse butikkene tilbyr. Ikke noe de er pålagt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Ifølge sidene til Elkjøp gjelder ikke dette mobiltelefoner ser jeg nå. Ikke bra. Hun sitter der med telefon hun ikke kan svare. Må nok ta en tur ned og snakke med dem for henne.

Lenke til kommentar

Men returretten til Elkjøp og Lefdal gjelder vel?Kjøpte en LG G3 til moren min idag og den registrerer ikke fingrene hennes. Den funker fint med mine fingre, men ikke hennes. Så den må vi levere tilbake. Kan vi det?

 

Scary - eller er det bare jeg som har sett for mange episoder av the walking dead :scared:

Lenke til kommentar

Ifølge sidene til Elkjøp gjelder ikke dette mobiltelefoner ser jeg nå. Ikke bra. Hun sitter der med telefon hun ikke kan svare. Må nok ta en tur ned og snakke med dem for henne.

Kanskje en tur til legen også, jeg har aldri hørt om noen som har hender som ikke reagerer på touch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...