Gå til innhold

Snart kan du gjøre et skikkelig kupp


Anbefalte innlegg

For noe bullshit hele dagen er. En fin dag nesten på slutten av året hvor de kan kvitte seg med årets modeller som snart skal erstattes. Hvor mange av BF-varene går opp i pris igjen etter denne dagen? Dessuten er de aller, aller fleste tilbudene så utrolig dårlige at det er tragisk. Du kan spare en hundrings på å kjøpe en TV som butikken VIL bli kvitt. Faboulus ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg klager på tilbud.. men feirer vi egentlig thanks giving og black friday og slikt her i Norge? Ikke sist jeg sjekka.

 

Det er som med valentines day og halloween, her til lands så er det bare for å ha en unnskyldning for å ha salg, dvs halloween er vel satt istand slik at unger kan gå å tigge så de slipper å bruke egne penger på godteri.

Men jeg sier ikke nei takk til en nice price, men mange kjøper ting bare fordi de er billig ikke fordi de nødvenigvis trenger det de kjøper, men det er jo dumme folk som de som får handelsstanden til å gå rundt antar jeg, noen må jo holde ting i gang tross alt.

 

Håper på nice price på SSD, meeeeen, kjenner jeg ting rett så har de neppe noe tilbud eller så er det sånn 10% eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dere har glemt den største konkurrenten til komplett.no på teknikk i konsument markedet; https://www.dustinhome.no/

Dette er laaaangt i fra kompletts største konkurrent

Dems egne ord, men du kanskje vet bedre.

 

Ja, det kan se ut som at jeg vet bedre.

Tror deres ord kun er et forsøk på å bli tatt seriøst.

 

Elektrokjedene er faktisk de største konkurrentene til komplett da disse er de eneste som selger både brunevarer, småvarer og hvitevarer i tillegg til å tilby hjemkjøring/installering osv.

Dustin er en småputt i forhold til komplett og byr for tiden ikke på noe som helst konkurranse. De konkurrerer med de andre små som også prøver å spesialisere seg eksklusivt på brunevarer.

Dustin har kun 5,9% av omsetningen til komplett, ikke særlig signifikant.

 

Elkjøp omsetning: 20 187 409 000 NOK

Komplett omsetning: 3 709 661 000 NOK

Expert omsetning: 3 562 387 000 NOK

Netonnet omsetning: 3 061 160 223 NOK

Lefdal omsetning: 2 298 088 000 NOK

Dustin omsetning: 221 424 000 NOK

Multicom omsetning: 125 399 000 NOK

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

komplett må jo bløffe med prisene nå?

Jeg håper de bløffer, for det var langt og lenge mellom hvert faktisk "tilbud" som var billigere enn standardprisen. Satser på at de fikser dette til morgentimene om 8-9 timer fra nå.

 

Blitt rettet nå, men det var helt latterlig dårlige tilbud.... Sjekker du prisene opp i mot prisguide er det ikke mange av "tilbudene" som faktisk er billigst. Nei dette var skikkelig skuff. Nå legger jeg meg

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Hvis det er noen som trenger en god nettverksrouter, så er dette et godt tilbud!:
Asus RT-AC66U
https://www.komplett.no/asus-rt-ac66u-11ac-ac1750-router/757756

 

Det står at førpris er på 1 890,-, men på expert så koster den 1 598,-.
Proshop.no har den for 1 199,-, men nå har komplett.no den for 990,-!

Det er skikkelig billig, så jeg bestilte en med en gang! På tide å bytte ut dlink-655 liksom!

Lenke til kommentar

Det er skikkelig billig, så jeg bestilte en med en gang! På tide å bytte ut dlink-655 liksom!

 

Jeg så den også og bestilte :)

Har en Dark Knight fra før av, men setter nok den nå opp som AP i andre enden av huset.

Tips: Flash den med custom firmware, DD-WRT eller Tomato. Hardwaren i Asus-ruterne er veldig bra, men GUI'et er noe drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...