Gå til innhold

ANMELDELSE: Halo: The Master Chief Collection


Anbefalte innlegg

 

 

Litt artig at Halo i utgangspunktet ble utviklet for Mac.

 

 

Om du ser den siste dokumentaren så finner du ut at det ikke er sant.

 

 

Tja, det ville nok blitt utgitt til PC også, men ble jo første gang vist fram av Steve Jobs, selv om det da så mer ut som et tredjepersonskytespill. Før det var Halo dog ment som et strategi spill i samme stil some Myth spillene. Mest som, meg bekjent, er vist fram det i den varianten er noen screenshots som har blitt sluppet i ettertid. (Muligens også en video.)

 

Uansett, gleder meg til min digitale versjon blir låst opp :D

 

 

Ja, det ble først vist frem av Steve Jobs som løy og sa at det ble utviklet for "Mac first", men sannheten er at det var utviklet for Windows first, og at det var Bungies første spill som var utviklet for Windows first. Bungie måtte hive sammen en rask demo for Apple konferansen.

 

Kilde:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=W9-Wk_R3SPw#t=121

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10/10??????? Halo1 har jeg vel runda ca 10 ganger, samme med halo2 og 3. Halo 4 2 ganger. Men det er fortsatt de samme spillene de var når de kom!! Det er nok en fanboy som har anmeldt dette. Ja det er bra spill, men nå er vi i 2014 og grafikk hjelper ikke på Halo lenger . Jeg synes 7/10 hadde passet bedre.

Lenke til kommentar

Huh, vel, I stand corrected :p

 

Kanskje ikke så overraskende tatt i betraktning at utviklingen må ha starta i den perioden Apple var på sitt laveste når det gjelder markedsandel. Godt gjort Bungie ikke hadde hoppa over tidligere egentlig. Spiller ikke akkurat stor rolle ettersom Microsoft kjøpte dem opp og det praktisk talt er Halo = Xbox etter det :p

Lenke til kommentar

10/10??????? Halo1 har jeg vel runda ca 10 ganger, samme med halo2 og 3. Halo 4 2 ganger. Men det er fortsatt de samme spillene de var når de kom!! Det er nok en fanboy som har anmeldt dette. Ja det er bra spill, men nå er vi i 2014 og grafikk hjelper ikke på Halo lenger . Jeg synes 7/10 hadde passet bedre.

Altså, om du har rundet Halo spillene så jævlig mye... Så må du vel ha gjort det av den grunnen at du ble underholdt av det som da er en bunke veldig gode spill? Var det grafikken eller gameplayet som engasjerte deg? Kombinasjonen kanskje?

 

Bare fordi du er lei (burde ihvertfall være det :p ) er det en 7/10 ? Tenk på de som aldri har spillt spillene, den gleden de nå kan få av disse spillene i ny og bedre drakt. Kanskje de tom vil runde spillene like mange ganger som du en gang gjorde.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er bare å glede seg, blir vel et Halo saga maraton på Legendary solo, etterfulgt av times vis med Kompetitiv multiplayer, Forge, Custom games etc

 

Uansett så bygger dette opp til å virke som en fantastisk Halo pakke og for en gammel Halo fan varmer dette hjertet godt.

 

I hope i will see you on the battlefield, Spartans!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er forøvrig problemet med anmeldelser av alle slag. Altfor subjektivt og for lite objektivt, uansett om det er musikk, film, spill eller bøker, uansett hvor enig eller uenig jeg er. Burde vel snart komme en standard for anmeldelser slik at de blir mest mulig objektive enn subjektive. :)

 

 

Min kjære Deathlord. Om du mener det finnes noen objektive kriterier for hva som utgjør godt gameplay, god grafikk, god musikk OG ikke minst objektive kriterier for hva som utgjør dårlig gameplay, dårlig grafikk og dårlig musikk så vil jeg gjerne høre fra deg :-)

Lenke til kommentar

 

Dette er forøvrig problemet med anmeldelser av alle slag. Altfor subjektivt og for lite objektivt, uansett om det er musikk, film, spill eller bøker, uansett hvor enig eller uenig jeg er. Burde vel snart komme en standard for anmeldelser slik at de blir mest mulig objektive enn subjektive. :)

 

 

Min kjære Deathlord. Om du mener det finnes noen objektive kriterier for hva som utgjør godt gameplay, god grafikk, god musikk OG ikke minst objektive kriterier for hva som utgjør dårlig gameplay, dårlig grafikk og dårlig musikk så vil jeg gjerne høre fra deg :-)

Her er min objektive anmeldelse av The Master Chief Collection: Det er en spillpakke som inneholder 4 Halo-spill. Den kan kjøpes på Xbox One.

 

Sånn! Objektivitet i praksis :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...