Gå til innhold

Plassering ullevål stadio

Mariell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal bestille billetter til Norge-Estland til samboer til farsdagsgave. Men spørsmålet er hvilke plasser best å sitte på på Ullevål stadio?

Takker for hjelp.

Hilsen jente som ikke hat peiling:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De nederste plassen på øvre lengside eller de øverste plassene på nedre langside så sentral som mulig hvis man vil ha best oversikt over banen. Unngå å sitte på de nederste plassene på langsidene hvis en ikke absolutt ønsker så nær kontakt som overhode mulig med spillerne.

Personlig liker jeg mer sentral på kortsidene, litt oppover. I Bendit svingen er det tre nivåer (de to nederste er en tribunedel med et lite skille. Der kan du se et bilde før byggingen var ferdig, men det er i alle fall strukturen. Bak mål på nivå to er det beste hvis en vil ha oversikt bak mål. I VG-svingen ser du at det ikke går like høyt opp før andre etasje, så ville heller valgt Benditsvingen.

Hvis du skal holde det hemmelig får du prøve å lure litt ut av han hva han liker. Om det er kortside eller langside, og om han er mest interessert i overblikk eller nærhet.

Igjen, bare min mening, men hvis det er noen plasser jeg ikke ville hatt så er det helt i hjørnene på kortsidene eller langsidene. Uansett etasje, men spesielt nederst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...