Gå til innhold

Nytt headsett. Hva bør jeg velge?


warioman

Anbefalte innlegg

Må ha meg nytt game headsett da mitt g35 klarte å knekke.

Jeg ønsker et headsett med skikkelig god lyd, til både musikk og spill. Gjerne med litt surround følelse(at jeg kan høre hvor motstandere er i spill).

Hva anbefaler dere??? Har sett litt på tritton pro+, razer tiamat og alle disse, men vet ikke hva jeg bør ta pga er grønn på dette området ^^,

Gi meg anbefalinger, da jeg skal bestille nytt relativt raskt!

Prisklasse må i alle fall ikke overstige 1200 :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Ja de fungerer bra til gaming. Bare de er konfigurert riktig. Noen gamingheadsett som kobles til via usb, gjør dette for deg. Det gjør ikke siberia etter hva jeg er kjent, så heller gå for god lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Siberia v2 kobles til analog lyd. En liten fokus på mellomtone gjør tale ekstra god og tydelig. Spill har løpende motstanderes skritt i samme området ca, så de er bra avslørende. Store eksplosjoner vil være gjengitt noe tamt. Musikkmessig vil de være bedre på vokalsterke sangere enn technojalla.

Du skal høyt opp i pris for å få bedre lydkvalitet for spilling. Da bør du satse på Sennheiser Game One f.eks, til rundt 2000.

Lenke til kommentar

Endte opp med steelseries siberia elite prism. Har mange forhåndsinnstillinger og har både usb og Jack.

Veldig god lyd i det, også i musikk. Mest behagelige settet jeg har hatt også. Har bare prøvd det 1 kveld, så gjenstår enda å se :)

Noen av dere som har erfaring med siberia elite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...