Gå til innhold

Hvorfor går ikke post counten opp?


drbass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe åja eg glemte det. Exodus er utelukket. Med mindre du har lyst banke folk :shrug:

 

Går bare på roofgarden eg og der er det enten 20 eller 21 års grense. En kompis på 19 kommer inn der men har ser ganske streit/vosken ut.

 

Hmm Trøkkeriet er det største dritt stedet også. Ikke så altfor gale som exodus men det er lett å havne i bråk der og.

 

Bergensere har altfor kort lunte.

Lenke til kommentar
Hehe åja eg glemte det. Exodus er utelukket. Med mindre du har lyst banke folk :shrug:

 

Går bare på roofgarden eg og der er det enten 20 eller 21 års grense. En kompis på 19 kommer inn der men har ser ganske streit/vosken ut.

 

Hmm Trøkkeriet er det største dritt stedet også. Ikke så altfor gale som exodus men det er lett å havne i bråk der og.

 

Bergensere har altfor kort lunte.

Hvorfor er Exodus så dårlig? Har hørt mange morsomme historier om en viss person som ikke får seg dame ved og være der. Danser med damene ,men så kommer veninnene som drar vekk damen.. Han er rimelig irritert på det siden han da ikke får seg noe..

 

Men det finnes jo mange andre steder og samles enn på utesteder da. Vi (3elsea) skal jo prøve og arangere en fest (eller partei som vi kaller det). Får leid inn alt sammen. Håper virkelig det ikke flopper siden vi legger 1000-2000kr på bordet hver for og arangere det ,men kommer det folk (som vi regner med og håper på) så sitter vi igjen med 3000-4000kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...