JoeDohn Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Og denne gangen er det Vivendi som skal lage det.. Vivendi lager vel ikke spill? Det der så ut som Pixar-versjonen av Larry. Huff og huff!Hihi. Uten Al Lowe prikken over i'en. (i negativ forstand)
Wicked0ne Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Vivendi er vel bare utgiveren, er vel de som utgir half life 2 også (tror jeg)
TigerLove Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Skrevet 31. oktober 2003 Ja Det er "High Volttage Soft" som lager kildekoden.. Al Lowe har sagt at han vil føgle med på utviklingen av spillet, selv om han ikke er komersielt er med på utviklingen .. Selv om spillet kommer i 3D tror jeg det nok vil fenge litt.. Men selv om jeg syns at de heller bare bude pusset opp grafikken i larry 7 og laget en 8èr med Laffer.. heheh egentlig skulle den hete "lost in Space" Noen som har en tilsynelatene god forklaring på hvorfor dette aldri ble realitet..?? [url="http://www.allowe.com/L-8.htm"]http://www.allowe.com/L-8.htm[/url]
orjanos3.16 Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Hehe *grin* Ja, larry1 er jo bare den store klassikeren fra barndommen den. Husker jeg og kompissene gikk rundt og skrev glupe ting som: FUCK GIRL, KILL MAN OG SHOW YOUR PENIS Det var tider det!
thomanil Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Noen andre enn meg som har problemer med å uttale "Leisure Suit Larry"? Spilte det første gang i 9-10-årsalderen, uttalen henger fortsatt igjen... Si etter meg: "Liiishjur Suut Lærry" Hehe, håper at de tar vare på alderssjekk-spørsmålene før du begynner å spille. Husker at det var stas å klare alle spm når man startet på Larry 3, da fikk du en titt på ei naken dame i kikkerten på første skjermen. Riktignok besto hun bare av av en håndfull pixels, men likevel... OJ OJ! Kan jo bli litt artig, men enig i at det er synd at Al Lowe ikke er med lenger. Håper de klarer 3d-overgangen bedre enn Monkey Island gjorde.
zoneman Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 ISJ dette lukter melkeku lang vei. særlig når AL LOVE ikke er med, å så 3d da huff nei det kan ike bli bra. Har alderi likt 3d adventure spillene å når de kom med det siste monkey island spillet ble jeg fysisk kvalm. å ikke nok med det de skal jo lage det til xbox å ps2 også å da bare vet jeg at det blir no arcade aktig møk!. Jaja vi får vente til det ikke er så hipt med 3d lengere så kanskje det komer noen bra oppfølgere til noen klasikkere. Bare for å ha sagt det, jeg er ikke motstander av 3d jeg driver faktisk med 3d selv men jeg synes mange spill blir ødelagt av det. Takk gud for at det nye full throthle ble kanselert.
oblivian Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Noen andre enn meg som har problemer med å uttale "Leisure Suit Larry"? Spilte det første gang i 9-10-årsalderen, uttalen henger fortsatt igjen... Hehe! Du kan jo si det på norsk: Grill dress Lars!
rockingchair Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 ISJ dette lukter melkeku lang vei. særlig når AL LOVE ikke er med, å så 3d da huff nei det kan ike bli bra. Har alderi likt 3d adventure spillene å når de kom med det siste monkey island spillet ble jeg fysisk kvalm. å ikke nok med det de skal jo lage det til xbox å ps2 også å da bare vet jeg at det blir no arcade aktig møk!. Jaja vi får vente til det ikke er så hipt med 3d lengere så kanskje det komer noen bra oppfølgere til noen klasikkere. Bare for å ha sagt det, jeg er ikke motstander av 3d jeg driver faktisk med 3d selv men jeg synes mange spill blir ødelagt av det. Takk gud for at det nye full throthle ble kanselert. Jeg må si meg uenig i det du sier.. Jeg hadde før en ganske lignende mening med deg når det gjelder spill som Monkey island 4 etc. MEN, jeg må si etter å ha prøvd det enstund så er jeg langt ifra så skeptisk. Når warcraft 3 kom så var jeg og veldig skeptisk til overgangen til 3d. Når jeg hadde tidligere spilt etpar veldig skuffende titler (dark reign 2, emperor battle of dune) så fikk jeg tilbake troa på 3d (ikke fps) spill. Så, jeg tør å påstå det at det er utførelsen som vil være problemet, ikke det at spillet i seg selv er i 3d grafikk.
StaBBer Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) *kremt* Har nå skaffet meg dette spillet, på xbox. Har også lagt in sensurbar-remover Men så til poenget mitt, jeg digget virkelig de tre første Larry spillene. men etter min mening så ble resten bare dårligere og dårligere. Så som dere sikkert forstår, så hadde jeg lite forhåpninger til dette nye. Men stol på meg folkens, dette var faktisk skikkelig morsomt. Har bare spilt i noen timer nå, og har nesten dødd av latter flere ganger:) Grafikken var meget flott også( for å ikke snakke om damene), synes det passet bra inn med en sånn "cartoony"style... Mange morsomme minispill er det og! Så dette vil jeg anbefale på det sterkeste folkens, håper Vivendi/High Volttage skal lage 9ern også! Endret 2. oktober 2004 av StaBBer
Ravn Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Larry 4 ble da vel aldri laget, det var ulykkes tallet til larry Mener at det ikke var derfor, men at mannen bak Larry-spillene etter nr. 3 sa at det aldri ville komme et Larry 4. EDIT: Les alle innlegg først... ALLE!!! Endret 2. oktober 2004 av Odland81
Djevlen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Stemmer!De gikk rett på nr. 5... *grin* vel, det stemmer ikke helt... fordi han sa at han var litt lei av å lage larry spill når han kom til spill nr3. og sa at han aldri skulle lage larry 4... så da han begynte arbeidet igjen gikk han rett på med 5'ern... genialt spør du meg... Odland, jeg anbefaler deg å lese hele tråden
Ravn Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Stemmer!De gikk rett på nr. 5... *grin* vel, det stemmer ikke helt... fordi han sa at han var litt lei av å lage larry spill når han kom til spill nr3. og sa at han aldri skulle lage larry 4... så da han begynte arbeidet igjen gikk han rett på med 5'ern... genialt spør du meg... Odland, jeg anbefaler deg å lese hele tråden D'OH!! In my face!! Den var jo så lang... Fikk meg ei lekse der ja...
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hoho...Larry er bare best!! Brukt en del timer på det ja..!
*aMo* Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Husker jeg pleide å bli most av drosja når jeg vandret ut i veien i 1'ern, og det var ganske uklokt å gi drsjesjaføren sjampis når han kjørte.. hehehe
einarjh Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg savner de gode gamle 2D-clickiene jeg. Siste spillet jeg så av den typen var Runaway... vet noen om det har kommet flere etter det? Og jeg vil IKKE ha sånne hjemmesnekra jallaspill laget etter HOWTO-metoden... Skal jo selvsagt spille Magna Cum Laude, men ingenting slår gode gamle Larry i 2D. Bortsett fra muligens Monkey Island i 2D da Endret 4. oktober 2004 av EJH
*aMo* Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Monkey Island og Indiana Jones spilene (Last Crusade og Fate of Atlantis) var de beste ever da, disse spilte jeg MYE i barndommen min,.. Problemet er at jeg får vondt i øya når jeg prøver å spille så gamle spill nå om dagen, er rett og slett blitt vant til høyere oppløsning enn 320x200x256 hehe Ang. 2d spill som blir 3d: Jeg også syns MI4 sugde i starten, men etterhvert så likte jeg det faktisk, greit, det er ikke den beste 3d'n jeg har sett, men den var god nok.. Med dagens 3d-teknologi, så tror jeg faktisk de kunne klart og lage et skikkelig bra MI-spill (med muligheten for å rotere landskapet bl.a) og bedre karakterer.. Endret 4. oktober 2004 av *aMo*
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Nå er det lansert en tysk demo av spillet for de som vil teste det: http://www.3dgamers.com/news/more/1096479995/
Marcelo Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 jeg har faktisk testa dett spillet på xbox. det var litt underholdende men må si at jeg ble meget skuffet. du er jo ikke larry engang. likte best de gamle jeg. husker jeg hadde det kjekt med larry 7 og. det var jo et kjekt spill
Cord Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hehe *grin* Ja, larry1 er jo bare den store klassikeren fra barndommen den. Husker jeg og kompissene gikk rundt og skrev glupe ting som: FUCK GIRL, KILL MAN OG SHOW YOUR PENIS Det var tider det! :!: :!: Satt å gjorde akuratt det samme!! Ahh.. The good old days!! Selv om det aldri sjkeeeno no på skiten man skrev så va det godt nok å KUNNE skrive det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå