Gå til innhold

Ekorn på vandring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Birger,

Det er naturlig nok veldig mange dyre og fuglebilder her på forumet av veldig bra kvalitet. Men det som kjennetegner dine, er at du som oftest får med et element av dynamikk i dine bilder. Man unngår disse statiske positurene man ofte ser. En fornemmelse av noe i farta løfter opplevelsen og inntrykket - så masse kreds for nettopp dette samt selvfølgelig upåklagelig teknisk kvalitet og komposisjoner.

mvh

jan

Lenke til kommentar

Hei Birger,

Det er naturlig nok veldig mange dyre og fuglebilder her på forumet av veldig bra kvalitet. Men det som kjennetegner dine, er at du som oftest får med et element av dynamikk i dine bilder. Man unngår disse statiske positurene man ofte ser. En fornemmelse av noe i farta løfter opplevelsen og inntrykket - så masse kreds for nettopp dette samt selvfølgelig upåklagelig teknisk kvalitet og komposisjoner.

mvh

jan

 

Tusen takk for den hyggelige og utførlige tilbakemeldingen, Jan !

Det var en meget oppmuntrende lesing. :)

Lenke til kommentar

Litt tidlig med snø tenkte jeg før jeg så at det var fra en forgangen vår.

Krabaten fint plassert i flata.

Kunne kanskje hatt litt mer luft over øra, men pytt pytt.

Pelsen bærer litt preg av hard cropping med sine litt grove strukturer som antagelig har gått litt ut over skarpheten, men det holder.

Artig positur der det ser ut som fullt firsparang ned fra en snøhaug.

 

Roar

Lenke til kommentar

Litt tidlig med snø tenkte jeg før jeg så at det var fra en forgangen vår.

Krabaten fint plassert i flata.

Kunne kanskje hatt litt mer luft over øra, men pytt pytt.

Pelsen bærer litt preg av hard cropping med sine litt grove strukturer som antagelig har gått litt ut over skarpheten, men det holder.

Artig positur der det ser ut som fullt firsparang ned fra en snøhaug.

 

Roar

 

Takk for den utfyllend, konstruktive og hyggelige tilbakemeldigen, Roar !
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...