Gå til innhold

(u)lykkelig eier av 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg sjekket også opp sidene til NetCom, men fant jeg innstillinger? Nei. Som forventet, egentlig. Jeg mener, vanlige butikker har ikke fått inn telefonen enda per dags dato. Så, hvorfor ha MMS oppsettet til en mobil som ikke har kommet ut på det "offsielle" markedet enda ute på nettet? Vel, jeg vet det høres sprøtt ut, men jeg vedder for at NetCom sitter på rævva med innstillingene her og nå... Veddemål, anyone?

Lenke til kommentar
Jeg mener, vanlige butikker har ikke fått inn telefonen enda per dags dato. Så, hvorfor ha MMS oppsettet til en mobil som ikke har kommet ut på det "offsielle" markedet enda ute på nettet?

Butikken jeg jobber i fikk 2 igår (gikk jo rett ut) :p

Idag fikk vi 12...:)

 

Min 6600 har oppsettet til Netcom MMS og WAP, men det funker

ikke...:(

Lenke til kommentar

Noen uker til oppsettet kommer allllllllllllllllllt for lenge, jeg vil ha det nå!!!

Hehe der har man igjen for å være ivrig :-) betalte 400 mer for telefon enn hos MPX for å få den med engang og ikke vente på posten.. akk ja. Sendte mail til netcom i går natt men har ikke fått noe svar enda. Og nei den verken sender eller mottar MMS. Joysticken er fin, spillene som fulgte med stinker (Snake + Slide eller noe sånt, du skal flyte små firkanter og lage et bilde) Men det er et par andre kule programmer Nyhetsagent fra CNN, Hvis jeg skjønte det riktig program fra Kodak som du kan sende bildene dine til. For få papirkopier tilbake, nettleser fra Opera, + en del "TRY and Buy" programmer bla Wayfinder,zipmam Qickword men alle er avhegie av at man har en GPRS kobbling oppe å går.....sukk

Lenke til kommentar
Jeg mener, vanlige butikker har ikke fått inn telefonen enda per dags dato. Så, hvorfor ha MMS oppsettet til en mobil som ikke har kommet ut på det "offsielle" markedet enda ute på nettet?

Butikken jeg jobber i fikk 2 igår (gikk jo rett ut) :p

Idag fikk vi 12...:)

 

Min 6600 har oppsettet til Netcom MMS og WAP, men det funker

ikke...:(

Kan ikke du gi oss oppsettet da? Kanskje det virker for en av oss. :p:

Lenke til kommentar
Kan ikke du gi oss oppsettet da? Kanskje det virker for en av oss. :p:

Ringte netcom nu....de ha visst en issue med at wap og MMS ikke fungerer

pgr av ustabil GPRS (ringte 8.00 ida, og fikk beskjed at GPRS var nede).

 

Skulle gjerne ha gitt dere inntsillingene, men jeg trur ikke det fungerer.

Det er jo bare å gå på www.netcom.no og prøve et av de manuelle

innstillingene til Nokia. :)

Lenke til kommentar

Har Telenor, men samme problemet der. Får etablert kommunikasjon over GPRS til annet enn WAP. Tror det vi skal ha er det som ligger under "Avanserte innstillinger" under "Innstiller", "Tilgangspunkter" og MMS innstillingene. Der kan man legge inn følgende:

 

- IP-adresse (automatisk)

- Primær navneserver

- Sekunder navneserer

- Proxy-serveradresse

- Proxy-portnummer

 

Hvis Netcom og Telenor gir oss denne informasjonen bør det virke ????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...