Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten 20 (19 akkurat nå) og er jomfru og det begynner å bli flaut azz. Har merket at jenter har likt meg før,for eksempel på folkehøgskolen jeg gikk på,men greia er at jeg ikke var interessert i dem. Er ikke så interessert i å gjøre det med drita damer på fest.

 

Spørsmål 1: Er det normalt å være jomfru i denne alder?

Spørsmål 2: Hvor er det mann kan komme i kontakt med kvinner om man ikke har et stort sosialt nettverk og om man ikke går på skolen lenger?

 

 

Takker for svar på for hånd



Anonymous poster hash: 3cf7f...6c6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 ja det er helt normal. Det at du ikke har lagt deg til sengs med det første du fant når du var yngre vitner om selvrespekt og er ingen dum ting.

 

2 - har du jobb? Eventuelt skole eller andre steder du kan øke din sosiale omgangskrets? Om du ikke er på desperat jakt så skal du se at det dukker opp en feiende flott dame som er rett for deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1) Gjennomsnittet for å debutere seksuelt som gutt er 17 år, men det er absolutt ikke unormalt å være jomfru i en alder av 19. Som du selv er inne på så er det mange faktorer som avgjør om man er jomfru, og en av de er hva slags standarder man setter for når man ønsker å ha sex.

 

2) Hobbyer (generelt sett gøy å prøve nye hobbyer, langt utenfor komfortsonen!), tinder, felles bekjente.

Lenke til kommentar

19/20 og jomfru er ingen krise. Om situasjonen er den samme om 2-3 år så skjønner jeg det om det begynner å plage deg.

 

Mange av de som har ligget med ei jente da de var yngre enn det du er nå har ligget med noen som du ikke ville tatt i med ildtang. Det er ikke bare om å gjøre å ha ligget med noen, og så er det liksom ikke så nøye så lenge hun ikke har downs eller er søsteren din.

 

Merkelig at man skal føle seg som en taper bare fordi man ikke har kastet seg over ei som man egentlig ikke vil ha.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg hadde fylt 21 før mitt første samleie.

Andre gang jeg hadde sex var jeg 22, og denne jenten ble min kjæreste. I teorien kunne jeg altså hatt sex med kun 2 jenter i løpet av mitt liv, men jeg gjorde det slutt med henne etter jeg fylte 23. Nummer 3 og 4 kom ganske fort etter hverandre etter jeg gjorde det slutt med henne, før 4. mann (dame, les: dame) kom halvåret senere, som jeg idag har vært sammen med i 5 måneder, som 24 åring.

 

På din alder hadde jeg to tanker, "shit, alle andre har jo sex" og "men gjør jeg noen som helst innsats for å få noe til? Niks". Som 24 åring tenker jeg at bekymret meg for mye rundt dette å ha sex for noen år siden.

Lenke til kommentar

Hvis det til noe hjelp, så er jeg snart 21 og jomfru (og gutt).

 

Er nok et mindretall, men er fortsatt mange som fortsatt er edru i den alderen.

 

Det er på fest og i fylla folk får seg, så om du velger å ikke ha fyllesex så er det ingenting galt i det. Er mange som deler samme oppfatning!

 

 

Ikke stress med det. De som føler de har en grunn til å se ned på deg for det kan jo tenke tilbake til deres debutt. Drita full, det var sikkert ikke den beste sexen heller for å si det sånn. Anonymous poster hash: 65592...0d2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det å få seg noe har dessverre lite med hell og uhell å gjøre etter min erfaring. Sikker på at du ikke er homofil? Mange som ikke har hatt noen spessiell seksuell tiltrekning av noe som helst kjønn, oppdager det først i 20-årene. Hvis du mot formodninger skulle bli 25 uten å ha klart å lure ei jente i bingen, anbefaler jeg deg å prøve med en mann. Har hørt veldig mye bra om det.

Lenke til kommentar

Det å få seg noe har dessverre lite med hell og uhell å gjøre etter min erfaring. Sikker på at du ikke er homofil? Mange som ikke har hatt noen spessiell seksuell tiltrekning av noe som helst kjønn, oppdager det først i 20-årene. Hvis du mot formodninger skulle bli 25 uten å ha klart å lure ei jente i bingen, anbefaler jeg deg å prøve med en mann. Har hørt veldig mye bra om det.

 

Vet ikke om du er alvorlig eller prøver å være fornærmende. Men om du er alvorlig så sier jeg bare at jeg har kun hatt følelser for kvinner igjennom mitt liv. Jeg kan kanskje skylde på at jeg har vært litt kresen på hvem jeg vil ligge med ,med tanke på at jeg ikke vil ligge med noen som er drita som gjør ting mye mye vanskeligere. Har merket at jenter har likt meg før, men har ikke likt dem tilbake

 

Anonymous poster hash: 3cf7f...6c6

Lenke til kommentar

 

Det å få seg noe har dessverre lite med hell og uhell å gjøre etter min erfaring. Sikker på at du ikke er homofil? Mange som ikke har hatt noen spessiell seksuell tiltrekning av noe som helst kjønn, oppdager det først i 20-årene. Hvis du mot formodninger skulle bli 25 uten å ha klart å lure ei jente i bingen, anbefaler jeg deg å prøve med en mann. Har hørt veldig mye bra om det.

 

Vet ikke om du er alvorlig eller prøver å være fornærmende. Men om du er alvorlig så sier jeg bare at jeg har kun hatt følelser for kvinner igjennom mitt liv. Jeg kan kanskje skylde på at jeg har vært litt kresen på hvem jeg vil ligge med ,med tanke på at jeg ikke vil ligge med noen som er drita som gjør ting mye mye vanskeligere. Har merket at jenter har likt meg før, men har ikke likt dem tilbake

 

Anonymous poster hash: 3cf7f...6c6

 

Prøver for all del ikke å være fornærmende, var ment som et tips! Personlig ser jeg på meg selv som heterofil, men hadde sex med en mann en gang og det var faktisk ikke så værst. Dette var en gammel kompis som faktisk var jomfru på den tiden, og han har blitt homofil nå i ettertid og stortrives med det. han var rundt 22 da han debuterte og nå bor han med sykepleier kompisen sin og er en meget stødig frisør selv.

Lenke til kommentar

1. Du kan ta det helt med ro :p

 

2. Sosialiser! Eneste måten for å få mus på er å gjøre noe med det. Du må sette opp ei skikkelig musefelle. Gå en tur på byen, meld deg inn i noe med sport, finn på mer med venninner så treffer du venninner til venninna di osv osv :D

1.Sannsynligvis

2.Er ikke bare å gå en tur på byen, må faktisk snakke med damene og legge an på dem og er ikke alle som har venninner.

Lenke til kommentar
Spørsmål 1: Er det normalt å være jomfru i denne alder?

 

Kommer ann på hva du mener med normalt. Det er ikke normalt i den forstand at de fleste ikke lenger er jomfru. Men det er ikke noe galt med det.

Spørsmål 2: Hvor er det mann kan komme i kontakt med kvinner om man ikke har et stort sosialt nettverk og om man ikke går på skolen lenger?

 

 

Der du selv velger å ta kontakt med dem, du trenger ikke nødvendigvis en kjempegod grunn. Arbeidsliv, pub, fritidsaktiviteter.. you name it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...