Gå til innhold

WSJ: - Google lanserer gigant-Nexus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne blir nok litt i største laget for mn del, får nå se, skjønner veldig godt at Google vil treffe alle størrelser med Nexus, men av egoistike grunner skulle jeg ønske de holdt seg til rett under 5''.

• Liker 2
Skrevet
Har kommet til den konklusjon, etterhvert, at min "gamle" Nexus 5 holder lenge. Det mangler ikke RAM, har god nok prosessor, fin størrelse, og kommer til å få nye versjoner av Android i en god stund fremover.

Det er jo ikke slik som med iPhone at man bytte så fort det kommer en ny telefon... /s

Skrevet

Maks 5" etter min mening, med 4.7 som perfekt. Veldig skuffet hvis den virkelig blir så gigantisk, hadde gjerne tenkt meg en Nexus etterhvert :/

Skrevet (endret)

Ser for meg at den blir som note 4 specwise, bare større kropp og slikt, minus spen og multitaskingen. Mao blir det nok note4 på meg.

Men kanskje det blir snapdragon 810?

Endret av Slai
Gjest Slettet+132
Skrevet

LG G3 har 2560 x 1440 oppløsning, ikke 2392 x 1440.

Skrevet

Utrolig skuffet hvis det blir snapdragon 801..

fordi?

Skrevet (endret)

Utrolig skuffet hvis det blir snapdragon 801..

fordi?

Fordi den "gammle" altså nexus 5 har snapdragon 800? da er nexus 6 egentlig en stor tabbe. 805/810 er et mye bedre alternativ, visst man skal se på denne telefonen som en "upgrade" fra nexus 5. Men igjen, så står det i op at det skal være rykter om 805 ikke 801.. så hvorfor han skrev akkurat dette vet jeg ikke.

for meg blir denne for stor å e beholder min nexus 5 sexy rød i lang tid fremover, da ingen telefon så langt har kjørt så stabilt å smooth som denne.

Endret av Mikkis2k
Skrevet

Hvis den blir såååå stor kan keg bruke den som et lite nettbrett! Jeg hadde veldig lyst på en men hvis den blir så stor så blir det nok ingen nexus 6 eller x på meg!

Skrevet

Spent på hvordan den blir i forhold til skjerm/størrelse ratio. Hvis den blir like stor som si note4 men med større skjerm blir det jo bra. Noe de bør fint kunne klare, antar jeg?

Skrevet

Giganttelefon??

5,9" er da langt fra gigantisk. Jeg har hatt 6,3" galaxy mega i over ett år og den synes jeg er helt passe den.

Kan hende 5,9" funker det har jeg ikke proevd enda, men 5,5" er fortsatt litt for lite hvis en ska bruke mobilen til mere en telefonsamtaler, musik og gps.

• Opprett ny...