Gå til innhold

Metal Gear Solid-prolog er klar for Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg ikke liker med MGSV er at David Hayter ikke lenger er Snake,

i mine øyne er og forblir Hayter alltid Snake.

 

Med tanke på at hovedpersonen denne gangen ikke er Solid Snake men faren hans Big Boss så synes det ikke er et problem for min del. Synes også Kiefer Sutherland gjør en ganske bra jobb også

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Eneste jeg ikke liker med MGSV er at David Hayter ikke lenger er Snake,

i mine øyne er og forblir Hayter alltid Snake.

Med tanke på at hovedpersonen denne gangen ikke er Solid Snake men faren hans Big Boss så synes det ikke er et problem for min del. Synes også Kiefer Sutherland gjør en ganske bra jobb også

 

 

Joda,

men det var jo Hayter som hadde stemmen til Big Boss aka Naked Snake i Snake Eater.

 

De har jo beholdt Akio Ôtsuka som Snake i alle MGS spill på japansk,

eneste han ikke har spillt er Big Boss i Guns of the Patriots da det ville vært rart om han prata med seg selv. :p

Endret av Malmern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Eneste jeg ikke liker med MGSV er at David Hayter ikke lenger er Snake,

i mine øyne er og forblir Hayter alltid Snake.

Med tanke på at hovedpersonen denne gangen ikke er Solid Snake men faren hans Big Boss så synes det ikke er et problem for min del. Synes også Kiefer Sutherland gjør en ganske bra jobb også

Joda,

men det var jo Hayter som hadde stemmen til Big Boss aka Naked Snake i Snake Eater.

 

De har jo beholdt Akio Ôtsuka som Snake i alle MGS spill på japansk,

eneste han ikke har spillt er Big Boss i Guns of the Patriots da det ville vært rart om han prata med seg selv. :p

Skjønner den er småskuffet selv hadde håpet på Hayter men synes som sagt Kiefer gjør en ganske god jobb og ble fort vant til det når jeg spilte Ground Zeroes

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, det er det godt mulig det blir Steam-versjonen i stedet for PS4. Synes nesten det er blitt greiere å spille på PC enn på konsoll nå for tiden ift. tid brukt på installeringer og oppdateringer.

 

Vil utvilsomt savne Hayter. Stemmeskuespillet er en stor del av opplevelsen i MGS1-4 for min del. Så grov og hes, men allikevel så sympatisk - sjelden kombinasjon.

Lenke til kommentar

 

 

 

Eneste jeg ikke liker med MGSV er at David Hayter ikke lenger er Snake,

i mine øyne er og forblir Hayter alltid Snake.

Med tanke på at hovedpersonen denne gangen ikke er Solid Snake men faren hans Big Boss så synes det ikke er et problem for min del. Synes også Kiefer Sutherland gjør en ganske bra jobb også

Joda,

men det var jo Hayter som hadde stemmen til Big Boss aka Naked Snake i Snake Eater.

 

De har jo beholdt Akio Ôtsuka som Snake i alle MGS spill på japansk,

eneste han ikke har spillt er Big Boss i Guns of the Patriots da det ville vært rart om han prata med seg selv. :p

Skjønner den er småskuffet selv hadde håpet på Hayter men synes som sagt Kiefer gjør en ganske god jobb og ble fort vant til det når jeg spilte Ground Zeroes

 

Det største problemet bortsett fra at Kojima var en douche og fjernet David og beholdt den japanske stemmen.

Er at Kiefer sutherland er bare med fordi Kojima elsker Hollywood og han prøver og komme seg så nært der som mulig.

Som vil si at neste gang vi ser Snake ser vi ikke Snake vi ser Kiefer Sutherland i rollen som Snake.

Det er en grunn til at man bruker Profesjonelle stemme skuespillere, og det er fordi de kan forandre stemmen sin.

 

Jeg har hørt tusenvis av klager på at det eneste de hører når de spiller Ground Zero er Kiefer Sutherland i 24 rollen.

 

Se på meg f,eks Jeg elsker Metal Gear men hater 24 over mitt døde lik. (husker den der 24 timer marathon som gikk hele dagen :sick: )

 

Alt jeg ser nå er en skuespiller jeg hater spille Snake, det hadde jeg sluppet med en Stemmeskuespiller for du vet ikke hvem de er mesteparten av tiden.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Eneste jeg ikke liker med MGSV er at David Hayter ikke lenger er Snake,

i mine øyne er og forblir Hayter alltid Snake.

Med tanke på at hovedpersonen denne gangen ikke er Solid Snake men faren hans Big Boss så synes det ikke er et problem for min del. Synes også Kiefer Sutherland gjør en ganske bra jobb også

Joda,

men det var jo Hayter som hadde stemmen til Big Boss aka Naked Snake i Snake Eater.

 

De har jo beholdt Akio Ôtsuka som Snake i alle MGS spill på japansk,

eneste han ikke har spillt er Big Boss i Guns of the Patriots da det ville vært rart om han prata med seg selv. :p

Skjønner den er småskuffet selv hadde håpet på Hayter men synes som sagt Kiefer gjør en ganske god jobb og ble fort vant til det når jeg spilte Ground Zeroes

Det største problemet bortsett fra at Kojima var en douche og fjernet David og beholdt den japanske stemmen.

Er at Kiefer sutherland er bare med fordi Kojima elsker Hollywood og han prøver og komme seg så nært der som mulig.

Som vil si at neste gang vi ser Snake ser vi ikke Snake vi ser Kiefer Sutherland i rollen som Snake.

Det er en grunn til at man bruker Profesjonelle stemme skuespillere, og det er fordi de kan forandre stemmen sin.

 

Jeg har hørt tusenvis av klager på at det eneste de hører når de spiller Ground Zero er Kiefer Sutherland i 24 rollen.

 

Se på meg f,eks Jeg elsker Metal Gear men hater 24 over mitt døde lik. (husker den der 24 timer marathon som gikk hele dagen :sick: )

 

Alt jeg ser nå er en skuespiller jeg hater spille Snake, det hadde jeg sluppet med en Stemmeskuespiller for du vet ikke hvem de er mesteparten av tiden.

Haters gon' hate...

Lenke til kommentar

Ouch. I så fall er jeg glad for at jeg aldri har sett 24 og egentlig ikke har noe forhold til Sutherland. Kanskje det gjør det lettere å klare overgangen. Jeg vet det ville blitt vanskelig hvis det var en filmkarakter jeg har et sterkt forhold til som hadde stemmen til Snake, da hadde jeg ikke klart å holde dem adskilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...