Gå til innhold

INTERVJU: Call of Duty: Advanced Warfare


Anbefalte innlegg

Nå er det jo ikke dermed sagt at jeg ønsker bestemt COD tilbake i WW2 settingen, finnes andre kompetente utviklere der ute ;)

 

Markedet ble helt klart mettet på WW2 i sin tid, ALLE skulle jo ha en bit av kaka. Men nå har det vært såpass greie fremskritt på hardware og teknologi at det hadde vært spennende med ett skikkelig AAA+ spill satt til WW2 igjen altså. Eller ihvertfall noe annet enn denne high-tech dritten.

Red orchestra 2?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ganske likt ut som CTF spør du meg...

Er vel strengt tatt bare en kopi av Bombing Run-modusen fra Unreal Tournament-serien (dukket vel først opp i UT2003, tror jeg).

 

Og jeg blir overrasket hvis ikke den i sin tur var en kopi av en eller annen mod til et annet spill. Jeg har i hvert fall vært borti lignende spillmoduser i diverse CTF-mods way back when (CTF med kun ett flagg som skal bæres inn i motstanderens base), men jeg husker ikke lenger hvilket spill det var til. Sikkert et av Quake-spillene.

Lenke til kommentar

 

Nå er det jo ikke dermed sagt at jeg ønsker bestemt COD tilbake i WW2 settingen, finnes andre kompetente utviklere der ute ;)

 

Markedet ble helt klart mettet på WW2 i sin tid, ALLE skulle jo ha en bit av kaka. Men nå har det vært såpass greie fremskritt på hardware og teknologi at det hadde vært spennende med ett skikkelig AAA+ spill satt til WW2 igjen altså. Eller ihvertfall noe annet enn denne high-tech dritten.

 

Red orchestra 2?

Ett veldig godt spill :) Men dette er primært online fokusert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...