Gå til innhold

Her knekker guttene en iPhone 6 Plus i Applebutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oida, dette virker rimelig dyrt. Their mums must be proud!

 

Dette vet vel andre bedre enn meg, men jeg mistenker at verdiene dytter dette opp til grovt skadeverk, som da blir inntil 6 års fengsel og bot, samt merknad på rulleblad som i noen tilfeller kan sette begrensninger på valgmuligheter for feriemål og andre ting.

Jeg antar at britene har noe lignende under "criminal damage", men ser at det kan være en verditerskel på £5000 for grovheten. Under dette er det opp til 6 måneder og evt. bøter, over terskelen kan det gå helt opp i 10 år i britisk fengsel. Trolig mildere straff for barn og unge.

 

Neste hobbyeksperiment: er det egentlig så vondt å få foten sin overkjørt av et tog? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Hva er greia med bendgate? Er det noen som tror at en telefon med Iphone 6+ sine dimensjoner IKKE vil bøyes, når man prøver av all makt?

 

"OI, nå putter jeg telefonen i baklomma og setter meg på en mur, det knaser, KRISE!"

"OI, nå bender jeg telefonen alt jeg makter med begge hender, den går i biter, KRISE!"

 

Ikke engang Nokia 5110 tåler dette.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Ærlig talt. Hva er greia med bendgate? Er det noen som tror at en telefon med Iphone 6+ sine dimensjoner IKKE vil bøyes, når man prøver av all makt?

 

"OI, nå putter jeg telefonen i baklomma og setter meg på en mur, det knaser, KRISE!"

"OI, nå bender jeg telefonen alt jeg makter med begge hender, den går i biter, KRISE!"

 

Ikke engang Nokia 5110 tåler dette.

 

Samsung Note 4 tålte den kraften som bøyer IPhone 6 pluss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det her har blitt så idiotisk at jeg må bare le. Om vi skulle prøve å gjøre det samme med alle mobiltelefoner der ute i samme størrelse så er det flere telefoner som vil gi etter presset.

 

Er en så trang i nøtta at en har en telefon som er så tynn og stor i baklomma og setter seg på den så er det rett og slett mangel på intelligens. Og er du så feit at buksa sitter som et pølseskinn eller du er en mote løve så får du bruke skallen å tenke etter et par ganger.

 

Dette er så blåst ut av proporsjoner at det er blitt for dumt. Og små drittunger som på denne videoen trenger en strak høyre av en forelder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hadde det ikke vært bedre å være uheldig å miste telefonen i gulvet mens dem så på den.

 

Alle vet nå at den bøyer seg om man prøver det, det samme om man veier 80kg og setter seg på den, og eller man har den i fram eller i baklommen.

 

Det som er enda verre er at den knuser utrolig lett..

 

Så ville dem være på den nøytrale side, hadde det vært bedre å "miste" den i bakken.

Lenke til kommentar

For et utrolig lavmål det er på de som synes at dette er greit. Skadeverk på annens eiendom er totalt forkastelig, og kan ikke rettferdiggjøres på noe vis. Håper for alt i verden at disse småjævlene blir tatt og får sin velfortjente straff. Det bør de selv håpe på også, for de trenger en kraftig korreksjon i sin oppførsel før det er for seint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde ein sony ericsson w890i, knapp den i to :)

Hvordan fikk du det til? Det var jo verdens mest solide telefon og min personlige øl åpner =)

 

Her er vi kanskje ved sakens kjerne. Det handler ikke om hvilke det er mulig å bøye, men hvilke som gjør det med et minimum av anstrengelse, f.eks. i lomma uten at eieren er klar over det før den tas ut. Det virker som nyansene her provoserer noen, mens andre ikke ser dem i det hele tatt. Mediene har ihvertfall fått noe å skrive om, tydeligvis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...